Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image

Medijski Center

Pnevmatike z majhnim kotalnim uporom za električne avtomobile

30/01/2015
Conti.eContact

  • Posebne Continentalove pnevmatike z do 30 odstotkov manjšim kotalnim uporom pomenijo precej daljši domet električnih avtomobilov
  • Conti.eContact je na voljo v izvedbah za električne in hibridne avtomobile
  • Pričakovane še nove homologacije različnih avtomobilskih proizvajalcev

Izbor Conti.eContactContinental obsega dve pnevmatiki, zasnovani posebej za električne in hibridne avtomobile. Obe proizvajajo pod imenom Conti.eContact, toda vsaka je prilagojena za specifičen pogonski agregat – električni ali hibridni. Kotalni upor 20-palčne pnevmatike Conti.eContact za električna vozila je izjemnih 30 odstotkov manjši kot pri običajnih pnevmatikah. Kotalni upor 17- in 18-palčnih pnevmatik Conti.eContact za hibridne avtomobile je "samo" 20 odstotkov manjši, toda to pnevmatiko se lahko montira tudi na močne avtomobile in športna terenska vozila oziroma SUV-je. Ti posebni pnevmatiki z majhnim kotalnim uporom hkrati dosegata izjemne zmogljivosti na mokri in suhi cesti. Tako lahko Continental proizvajalce električnih vozil oskrbuje s pnevmatikami, z uporabo katerih lahko podaljšajo doseg svojih avtomobilov do šest odstotkov – to pa je argument, ki lahko pomaga prepričati voznike o prednostih električne mobilnosti. Po zaslugi manjšega kotalnega upora pnevmatika Conti.eContact za hibride tem avtomobilom omogoči več vožnje v električnem načinu, kar ne koristi le okolju, temveč tudi zmanjša obratovalne stroške. Pnevmatike iz izbora Conti.eContact sta že homologirala proizvajalca VW in Renault, pri Continentalu pa v letošnjem letu pričakujejo še dodatne homologacije vodilnih nemških in drugih evropskih avtomobilskih proizvajalcev.

Pri pnevmatiki Conti.eContact za električne avtomobile se je proizvajalec pnevmatik s sedežem v Hannovru odločil za koncept, ki mu pravijo "tall and narrow", torej visoka in ozka. S svojimi 20 palci imajo pnevmatike, zasnovane po tem načelu, zelo velik premer za avtomobilsko pnevmatiko in so relativno ozke. Že zaradi teh posebnih dimenzij so razvijalci pnevmatik lahko dosegli opazno manjši kotalni upor. V prizadevanjih po dodatnih prihrankih so poleg tega preučili še čisto vsako komponento te pnevmatike posebej in preverili, kako bi lahko prispevala k optimalnemu kotalnemu uporu.

Pnevmatika Conti.eContact za hibride meri 17 ali 18 palcev, s čimer ima več skupnega z običajnimi pnevmatikami. Ker je primerna tudi za montažo na močna športna terenska vozila, se na prvi pogled lahko zdi podobna običajnim pnevmatikam za športna terenska vozila ali avtomobile. Toda tudi pri tej pnevmatiki so razvojni inženirji natančno preučili prav vsako komponento in tako uspeli zmanjšati kotalni upor za približno 20 odstotkov. Conti.eContact za hibridna vozila je prva Continentalova pnevmatika, ki je pridobila oznako ‘A’ na EU nalepki za pnevmatike za obe lastnosti: kotalni upor in zaviranje na mokrem. Continental te pnevmatike proizvaja v omejeni seriji v svoji tovarni v francoski občini Sarreguemines.

Start
Kontakt
Alexander Bahlmann
Alexander Bahlmann

Head of Media & Public Relations

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455

Kontakt
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu