Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image

Medijski Center

Močna prisotnost na ženevskem avtomobilskem salonu priča o bogatih izkušnjah s področja pnevmatik za tovarniško vgradnjo

10/03/2015
  • Continentalov delež opreme za tovarniško vgradnjo v Evropi presega 30 %
  • Continentalov delež na evropskem opreme za tovarniško vgradnjo presega 30 odstotkov
  • Veliko pnevmatik, izdelanih v skladu s specifikacijami za tovarniško vgradnjo, je naprodaj tudi v poprodaji
  • Avtomobilski proizvajalci lahko izbirajo iz bogate ponudbe pnevmatik

Leto 2014 je bilo za Continental kot dobavitelja opreme za tovarniško vgradnjo zelo uspešno: k pozitivnemu rezultatu je prispevala prodaja evropskim in azijskim avtomobilskim proizvajalcem. V Evropi je Continental pridobil dodatne ateste proizvajalcev v praktično vseh razredih vozil, od najmanjših avtomobilov do luksuznih limuzin. Hkrati je sklenil tudi nove posle v Aziji, med drugim tudi z lokalnimi kitajskimi proizvajalci, kar je za Continental prvo tovrstno sodelovanje. Strokovnjak za pnevmatike iz Hannovra nudi širok izbor pnevmatik za tovarniško vgradnjo in lahko razvije ustrezne rešitve za skoraj vsak koncept vozila.

Poleg dolgega seznama atestov, ki so jih podelili avtomobilski proizvajalci, o priljubljenosti pnevmatik Continental priča tudi močna prisotnost naših pnevmatik na razstavnih vozilih na ženevskem avtomobilskem salonu: s pnevmatikami Continental so bila opremljena vozila skoraj vseh evropskih proizvajalcev. Tudi pnevmatike izjemno dobro sprejetih novincev med vozili, kot so Audi R8 e-tron, A3 e-tron, Mercedes V-class hybrid in VW Golf hybrid, so prišle iz razvojnega oddelka v Hannovru.

Enaka zgodba z luksuznimi limuzinami znamke Rolls Royce, specialisti za terensko vožnjo znamke Land Rover in električnimi avtomobili znamke Tesla. Tudi manj spektakularni osebni avtomobili so bili obuti v pnevmatike Continental – Oplovi novi avtomobili v razredu majhnih vozil, vozila znamk Peugeot in Renault, med drugim novo športno terensko vozilo Kadjar, ter nova Škoda Superb. Poleg evropskih hiš so obiskovalci, ki jih zanimajo pnevmatike, lahko videli pnevmatike Continental tudi pri azijskih proizvajalcih. Pnevmatike s konjem na bočnici sta na primer uporabila Hyundai za svoj novi ix 20 ter Suzuki za S-Cross.

Traditional position of strength with European manufacturers

Tradicionalno močan položaj pri evropskih proizvajalcihContinental je že dolga leta močno prisoten med evropskimi proizvajalci. "Tu smo osvojili več kot eno tretjino trga opreme za tovarniško vgradnjo," je povedal Karlheinz Evertz, ki vodi dejavnosti pnevmatik za osebna vozila in lahke tovornjake za tovarniško vgradnjo po vsem svetu. "Ampak to ne pomeni, da lahko praktično brez truda izpolnimo vsako zahtevo naročnika. Nasprotno, razvoj pnevmatik za različne tipe vozil je vedno velik izziv, v katerega naši inženirji vložijo ves trud." Continental ne dobavlja le opreme za tovarniško vgradnjo, temveč oskrbuje tudi poprodajni trg, kjer zalaga avtomobilske trgovce in vulkanizerje. Številni prestižni proizvajalci na bočnico atestiranih pnevmatik dodajo dodatne črke ali simbole.

Continentalovi izdelki so se uspešno uveljavili tudi pri ameriških avtomobilskih proizvajalcih. Podjetje tam pokriva približno šestino potreb po pnevmatikah za tovarniško vgradnjo in ker trenutno prodaja novih vozil v ZDA doživlja razcvet, Evertz tam "vidi dodatni potencial za Continental". Zgodbe o uspehu iz Azije imajo za podjetje iz Hannovra še en pozitiven učinek. Tu Continental sedaj ne dobavlja le japonskim in korejskim avtomobilskim proizvajalcem, temveč tudi kitajskim. Večino teh pnevmatik izdelujejo v Continentalovi tovarni v kitajskem mestu Hefei. Ker podjetje pnevmatike proizvaja v regiji, ki je tudi ciljni trg zanje, se izogne dragemu in zapletenemu poslu transporta pnevmatik na Kitajsko iz Evrope ali ZDA. "Poslovanje v Aziji nameravamo širiti korak za korakom," pojasnjuje Evertz. "Tudi tu vidimo privlačen potencial za rast.”

V zadnjih letih so se pričakovanja, ki jih imajo avtomobilski proizvajalci od proizvajalcev pnevmatik, zelo zaostrila. "Včasih so bila pomembna merila le varnost, vodljivost, udobje in število prevoženih kilometrov, danes pa so v ospredju še majhen kotalni upor, odpornost proti predrtju, zelo nizka raven hrupa ter prilagojenost različnim avtomobilskim pogonom in motorjem," pravi Evertz. Zaradi tega je Continental za enega od velikih avtomobilskih proizvajalcev na primer razvil tehnologijo ContiSeal, to je sistem, s katerim pnevmatika samodejno zatesni manjše prebode na tekalni plasti. Mnogi drugi proizvajalci so se odločili za tehnologijo ContiSilent, ki uporablja poseben material v notranjosti pnevmatike za doseganje nizke ravni hrupa v potniškem prostoru.

Čedalje več proizvajalcev izraža željo po hitro prepoznavnih oznakah na takšnih posebnih pnevmatikah. Audi, na primer, svoje pnevmatike označuje z AO (Audi Original), pnevmatike za BMW imajo zvezdico, pnevmatike za Mercedes pa črki MO. Evertz pričakuje, da se bo ta trend nadaljeval: "Konec koncev so za proizvajalce te oznake način povečanja prepoznavnosti njihove lastne tržne znamke tudi v panogi pnevmatik, obenem pa pomagajo izpostaviti različne zmogljivosti pnevmatik." Evertz še dodaja, da so "običajne" avtomobilske pnevmatike iz ponudbe za naknadno vgradnjo še vedno zelo primerne za uporabo in izpolnjujejo najstrožje varnostne standarde. Voznik avtomobila, pravi Evertz, sploh ne opazi razlike med pnevmatikami za naknadno vgradnjo in tistimi iz tovarniške opreme

Kontakt
Alexander Bahlmann
Alexander Bahlmann

Head of Media & Public Relations

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455

Kontakt
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu