Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image

Medijski Center

Continental v partnerstvu z organizacijo Global NCAP v kampanji ‘Stop the Crash’ – ustavimo prometne nesreče

18/08/2015
  • Poslovna sektorja Chassis & Safety, ki se ukvarja s podvozjem in varnostjo, ter Tire, ki se posveča pnevmatikam, sodelujeta v kampanji za izboljšanje prometne varnosti s standardno vgradnjo sodobnih varnostnih tehnologij zlasti v manjše avtomobile
  • Global NCAP s sedežem v Londonu v Veliki Britaniji je mednarodna krovna organizacija devetih organizacij za testiranje varnosti novih vozil (NCAP) iz celega sveta
  • Informativna kampanja, katere cilj je poudariti pomen sistema za elektronski nadzor stabilnosti ESC, sistema za samodejno zaviranje v sili ter sistema za preprečevanje blokiranja pogonskih koles ABS za motocikle, poleg tega pa še pravilnega tlaka polnilnega zraka v pnevmatikah ter globine profila pnevmatik
  • Uradni začetek kampanje bo zaznamoval uvodni dogodek v Braziliji sredi novembra, na katerega so povabljeni številni politični voditelji, predstavniki medijev in upravitelji avtomobilskih voznih parkov

Poslovna sektorja Chassis & Safety ter Tire pri Continentalu, vodilnem mednarodnem dobavitelju avtomobilski industriji ter proizvajalcu pnevmatik, sta se pridružila informativni kampanji Global NCAP ‘Stop the Crash’, ki je nastala na pobudo organizacije Global NCAP, mednarodne krovne organizacije devetih organizacij za testiranje varnosti novih vozil (NCAP) iz celega sveta s sedežem v Londonu v Veliki Britaniji. ANCAP, Asean NCAP, China NCAP, Euro NCAP, Japan NCAP, Korea NCAP, Latin NCAP in US NCAP ter zavarovalni inštitut za avtocestno varnost Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) določajo standarde, ki jih morajo izpolnjevati vozila, da prejmejo najvišjo oceno za varnost - pet zvezdic. V Evropi so sistemi za preprečevanje trčenj in sistemi za blaženje njihovih posledic, kot so varovalni sistemi za odrasle in otroke v vozilu, sistemi za zaščito pešcev ter sistemi za pomoč pri vožnji, kot so elektronski nadzor stabilnosti (ESC), sistemi za samodejno zaviranje v sili (AEBS) ter tempomat (ACC) osnovne zahteve za doseganje te ocene.

New content item

"Dolga leta že stremimo za našo dolgoročno strategijo ‘Vision Zero’ ali ‘Vizija Nič’. Z inovativnostjo in stalnim izpopolnjevanjem in izboljševanjem naših komponent in sistemov igramo vodilno vlogo v prizadevanjih za izboljšanje cestne varnosti. Našo ‘Vizijo Nič’ sestavljajo tri zaporedne etape: najpomembnejše je preprečevanje vseh smrtnih žrtev v prometu, sledi zmanjšanje števila poškodb na nič. Če ne bo več prometnih nesreč, bo naša ‘Vizija Nič’ izpolnjena," je povedal Frank Jourdan, član izvršilnega odbora družbe Continental AG in predsednik poslovnega sektorja Chassis & Safety. "Odkar so varnostni pasovi, sistem za nadzor stabilnosti (ESC), sistemi za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS) in sistemi za samodejno zaviranje v sili (AEBS) postali obvezni za gospodarska vozila, se je skupno število smrtnih žrtev in poškodb v prometnih nesrečah zelo zmanjšalo, prav tako število prometnih nesreč. Vseeno pa na cestah po vsem svetu letno umre več kot 1,2 milijona ljudi, kar je šokantno in nedopustno. Skupaj si moramo prizadevati za zmanjšanje te številke."

"Zelo smo veseli, da se nam je družba Continental pridružila pri tej novi pobudi, ki promovira sisteme za preprečevanje trčenj in sisteme za varnost pnevmatik. Da bi dosegli cilj Združenih narodov, ki do leta 2020 želi prepoloviti število žrtev prometnih nesreč, moramo promovirati vgradnjo sistemov ESC in AEBS ter sistema ABS za motocikle, še zlasti na hitro rastočih trgih motornih vozil v Aziji in Latinski Ameriki. Cilj naše kampanje je krepiti osveščenost o teh tehnologijah, ki rešujejo življenja. Če lahko pospešimo njihovo uporabo, bomo hitreje napredovali proti svetu, v katerem ne bo več žrtev prometnih nesreč," je povedal David Ward, generalni sekretar organizacije Global NCAP.

V kampanji ‘Stop the Crash’ bodo organizacija Global NCAP in njeni partnerji, med drugim Continental, pripravljali prikaze vožnje, s katerimi bodo osveščali javnost o koristnosti varnostnih tehnologij, ki so že v masovni proizvodnji, ter spodbujali njihovo uvajanje v majhne in kompaktne modele vozil. Regionalni poudarek bo na gosto poseljenih državah v razvoju, kjer se proda veliko vozil teh razredov. Z vidika tehnologij vozil bo poudarek na sistemih ESC in AEBS ter sistemu ABS za motocikle, medtem ko bosta z vidika pnevmatik v ospredju tlak polnilnega zraka v pnevmatikah ter globina profila.

Nikolai Setzer

Nikolai Setzer, Member of the Executive Board of Continental and Head of Tire Division

"Pnevmatike so edina stična točka med vozilom in cesto. Vse sile, ki se prenašajo na cesto, potekajo prek naležne površine, ki ni večja od razglednice. V kritični situaciji pnevmatika odloča, ali se bo vozilo lahko pravočasno ustavilo oziroma ali bo med vožnjo skozi zavoj ostalo varno na pravi poti. Zato želimo čim več voznikov po vsem svetu osvestiti o varnosti, ki jo nudi uporaba tehnološko naprednih pnevmatik z ustreznim tlakom polnilnega zraka in s primerno globino profila," je povedal Nikolai Setzer, član izvršilnega odbora družbe Continental AG in predsednik poslovnega sektorja Tire. "Odslej bomo našo tržno znamko tehnološko naprednih in vrhunskih pnevmatik Continental še aktivneje usmerjali proti dolgoročnemu cilju ‘Vizija Nič’, saj je to področje, na katerem Continental kot gospodarska družba lahko s pridom uporablja sinergije, ki jih ima v svojem bogatem naboru varnostnih tehnologij.

"Continental pričakuje, da bodo polletni predstavitveni dogodki ‘Stop the Crash’ v državah, kot so Kitajska, Indija, Malezija in Mehika, osveščali javnost o koristih sodobnih varnostnih sistemov in o vprašanjih, ki se nanašajo na pnevmatike. Cilj je še dodatno izboljšati globalno cestno varnost in dalje zmanjševati število žrtev prometnih nesreč, število poškodb v prometnih nesrečah ter število prometnih nesreč.

Kampanja Global NCAP ‘Stop the Crash’ se bo uradno začela 18. novembra 2015 z vozniško predstavitvijo. Tako bo njen začetek sovpadal z drugo globalno konferenco na visoki ravni o cestni varnosti. Moto tega srečanja svetovnih političnih voditeljev, upraviteljev avtomobilskih voznih parkov in predstavnikov medijev bo ‘Čas za rezultate’ (Time for Results). Kampanja ‘Stop the Crash’ bo vodena prek spletnega mesta www.stopthecrash.org, ki bo služilo kot glavna točka za stike, ter na drugih platformah, med drugim z oznako #stopthecrash na spletnih platformah, kot so Twitter, Instagram in YouTube.

Kontakt
Alexander Bahlmann
Alexander Bahlmann

Head of Media & Public Relations

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455

Kontakt
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu