Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image

Medijski Center

Continental testira prve avtomobilske pnevmatike s tekalno plastjo, ki vsebuje gumeno zmes z regratovim kavčukom Taraxagum

02/09/2015
  • Zmogljivosti pnevmatike WinterContact TS 850 P bodo testirali na Contidromu, hišnem testnem poligonu podjetja, ki leži severno od Hannovra, in v Arvidsjauru na Švedskem

  • Continental je vse podatke o pomembnih mejnikih v tem pionirskem raziskovalnem projektu združil na spletnem mestu www.taraxagum.de

Vodilni mednarodni proizvajalec pnevmatik je v svojem raziskovalnem projektu za industrijsko uporabo regratovega kavčuka v proizvodnji pnevmatik dosegel pomemben mejnik. Na dogodku ContiWinterRoadshow 2014 je Continental predstavil prve testne pnevmatike, izdelane iz inovativnega materiala, ki so ga pri podjetju poimenovali Taraxagum™, kar je izpeljanka iz botaničnega imena regrata (Taraxacum). Z izdelavo prve pnevmatike WinterContact TS 850 P z uporabo naravnega kavčuka iz regratovih korenin je Continental naredil pomemben korak na poti proti svojemu dolgoročnemu cilju trajnostnejše proizvodnje pnevmatik, ki bo obenem tudi manj odvisna od klasičnih surovin.

Tu si lahko prenesete študijo "Pnevmatike za prihodnost - razvijamo trajnostnost".

Start
Nikolai Setzer

Nikolai Setzer, Member of the Executive Board of Continental and Head of Tire Division

"Po večletnem intenzivnem razvoju v sodelovanju z inštitutom Fraunhofer se zelo veselimo trenutka, ko bomo prve pnevmatike iz regratovega kavčuka preizkusili na cesti," je povedal Nikolai Setzer, član izvršnega odbora družbe Continental in vodja sektorja pnevmatik - Tire. "Da bi dobili čim uporabnejše rezultate testiranj pridelka, ki so ga doslej pridelali v sklopu našega raziskovalnega projekta, smo se odločili izdelati zimske pnevmatike, saj vsebujejo večji delež naravnega kavčuka. Naš cilj ostaja, da bi v naslednjih petih do desetih letih razvili pnevmatike na osnovi regratovega kavčuka do stopnje, ko bodo primerne za serijsko proizvodnjo." Continental ima severno od Hannovra na razpolago svoj lastni testni poligon Contidrom, na katerem lahko opravlja številna testiranja v poletnih pogojih. Vendar pa bodo lastnosti teh prvih zimskih pnevmatik s tekalno plastjo iz gumene zmesi z regratovim kavčukom testirali na Continentalovem testnem poligonu v švedskem mestu Arvidsjaur, kjer podjetje od decembra do aprila običajno testira svoje nove izdelke v zimskih razmerah.

"Razvojni proces materiala Taraxagum™ je bil doslej zelo obetaven in skupaj s partnerji nadaljujemo s pripravami na njegovo industrijsko proizvodnjo. Prepričani smo, da bodo rezultati, ki smo jih doslej dosegli s testnimi pnevmatikami, potrjeni, in bomo dosegli zastavljene cilje z vidika zmogljivosti," je dodal dr. Andreas Topp, vodja razvoja materialov in procesov ter industrijske proizvodnje pnevmatik pri Continentalu. V sklopu obsežnih raziskav, ki so v zadnjih letih potekale v sodelovanju z inštitutom za molekularno biologijo in uporabno ekologijo Fraunhofer (IME), inštitutom Julius Kühn in podjetjem za vzgojo rastlin Aeskulap, smo vzgojili zelo donosno in odporno različico ruske vrste regrata (lat. Taraxacum kok-saghyz).

Dolgoročni cilj raziskovalnega projekta je poiskati ekološko, ekonomsko in družbeno sprejemljivo rešitev za rastoče povpraševanje po naravnem kavčuku iz kavčukovca. S tem bi zmanjšali pritisk na plantaže kavčukovca v tropih. Poleg tega je cilj zmanjšati odvisnost od naravnega kavčuka, ki je na blagovni borzi podvržen močnim cenovnim nihanjem. Obenem bi s pridelovanjem regrata na dotlej neizkoriščenih površinah v regijah z zmernim podnebjem po vsej Evropi, torej dejansko v bližini Continentalovih evropskih tovarn pnevmatik, zmanjšali tudi stroške logistike in obremenitev okolja.

Gumena zmes na osnovi regratovega kavčuka, imenovanega Taraxagum™, ki se ga pridobiva iz korenin ruskega regrata, je plod sodelovanja družbe Continental, inštituta za molekularno biologijo in uporabno ekologijo Fraunhofer (IME), inštituta Julius Kühn in podjetja za gojenje rastlin Aeskulap GmbH. Predstavlja alternativo klasični pridelavi naravnega kavčuka. Načrt je, da bi ta inovativen material na trajnosten način pokrival velik delež rastočega svetovnega povpraševanja po naravnem kavčuku in da bi z njim uspešno zmanjšali nihanja, ki se pojavljajo na trgu naravnega kavčuka.

Razvojni projekt vključuje tudi projekte, ki jih financira nemško Zvezno ministrstvo za izobraževanje, raziskave, prehrano in kmetijstvo. Maja 2014 je projekt regratovega kavčuka prejel prestižno evropsko priznanje s področja varovanja okolja in ekonomije GreenTec Award v kategoriji avtomobilske industrije in mobilnosti - Automobilty. Continental je pred kratkim predstavil študijo primera Razvijamo trajnostnost - We develop sustainability o aktualnih ciljih, trendih in uspehih v razvoju pnevmatik. Študija je skupaj z vsemi ostalimi doslej objavljenimi informacijami o regratovem kavčuku dostopna na spletnem mestu www.taraxagum.com.

Kontakt
Alexander Bahlmann
Alexander Bahlmann

Head of Media & Public Relations

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455

Kontakt
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu