Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

"Pri nas razvijamo trajnostnost" - Continental izvaja študijo

01/08/2014

  • Pri razvoju pnevmatik sta ključna cilja varovanje virov in varčevanje z gorivom
  • Pnevmatike za hibridna in električna vozila pomagajo zmanjševati emisije CO2 
  • Kavčuk iz regrata in nasad ob tovarni pnevmatik

Pri proizvajalcu pnevmatik Continental je trajnostnost trenutno visoko na prioritetni listi. Strokovnjaki z zelo raznolikih področij tesno sodelujejo v raziskavah in razvoju, testiranjih in proizvodnji s ciljem izdelati pnevmatiko prihodnosti, ki bo energijsko še učinkovitejša in okolju prijazna skozi ves svoj življenjski ciklus, od proizvodnje prek uporabe do reciklaže. V procesu se poglobijo v vsako sestavino pnevmatike in jo po potrebi nadomestijo z okolju prijaznejšimi materiali. Usmeritev v večjo trajnostnost zajema tudi proizvodne procese pri Continentalu. Uvedli smo na primer inovativen proces vračanja odpadne gume v proizvodni ciklus, kar nam omogoča ponovno uporabo gume iz izrabljenih tovornih pnevmatik v procesu obnavljanja tekalne plasti pnevmatik.

Tu si lahko prenesete študijo "Pnevmatike za prihodnost - razvijamo trajnostnost".

Najnovejši izdelek v Continentalovi ponudbi je posebna pnevmatika za hibridna vozila, ki ima 30 odstotkov manjši kotalni upor v primerjavi s standardnimi pnevmatikami. Hibridnim avtomobilom, ki so opremljeni s temi pnevmatikami, se lahko skrajša prevožena razdalja z motorjem z notranjim zgorevanjem in podaljša prevožena razdalja z električnim pogonom. Ta izboljšan kotalni upor so razvijalci pnevmatik pri Continentalu dosegli brez sklepanja kompromisov pri lastnostih, povezanih z varnostjo, kar dokazujeta tudi najvišji oceni A, ki ju je pnevmatika dosegla na nalepki EU na pnevmatikah za kotalni upor in zavorno pot na mokrem.

Eden od vidikov Continentalovih trajnostnih prizadevanj, ki je v javnosti požel veliko pozornosti, je pnevmatika iz regrata. Pri tem projektu podjetje sodeluje z inštitutom za molekularno biologijo in uporabno ekologijo Fraunhofer (IME). Cilj je uporaba naravnega mlečka, pridobljenega iz regratovih korenin, kot tržno uspešnega nadomestka za naravni lateks iz plantaž kavčukovca v območju deževnega gozda.

Regrat je mogoče gojiti tudi na zemljiščih, ki niso primerna za pridelavo hrane, zato je umeščanje nasadov poleg tovarn pnevmatik v srednji Evropi smiselno tako z gospodarskega kot z okoljevarstvenega vidika. Kratke transportne poti pomenijo krepko znižanje emisij CO2; mogoče je zmanjšati obseg monokulture kavčukovca v območju deževnega gozda in proizvajalec pnevmatik lahko postane nekoliko manj odvisen od nestabilnih cen na globalnem trgu kavčuka. Ob podatku, da je od deset do 30 odstotkov kavčuka v avtomobilski pnevmatiki iz kavčukovcev (Hevea brasiliensis), koristi hitro postanejo jasne.

Tu si lahko prenesete študijo "Pnevmatike za prihodnost - razvijamo trajnostnost".


Start

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu