Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image1_lg

Gospodarska družba

Pnevmatike za prihodnost

"Za trajnostni razvoj"

Pri razvoju pnevmatik sta ključna cilja varovanje virov in varčevanje z gorivom.

Pri proizvajalcu pnevmatik Continental je trajnost trenutno visoko na prioritetni listi. Strokovnjaki z zelo raznolikih področij tesno sodelujejo v raziskavah in razvoju, testiranjih in proizvodnji s ciljem izdelati pnevmatiko prihodnosti, ki bo energetsko še učinkovitejša in okolju prijazna skozi ves svoj življenjski cikel, od proizvodnje prek uporabe do reciklaže. V procesu se poglobijo v vsako sestavino pnevmatike in jo po potrebi nadomestijo z okolju primernejšimi materiali. Usmeritev v večjo trajnost zajema tudi proizvodne procese pri Continentalu. Uvedli smo na primer inovativen proces vračanja odpadnega kavčuka v proizvodni cikel, kar nam omogoča ponovno uporabo kavčuka iz izrabljenih tovornih pnevmatik pri obnavljanju tekalne plasti pnevmatik.


Sponsoring

Pnevmatike za hibridna in električna vozila pomagajo zmanjševati emisije CO2

Najnovejši izdelek v Continentalovi ponudbi je posebna pnevmatika za hibridna vozila, ki ima 30 odstotkov manjši kotalni upor v primerjavi s standardnimi pnevmatikami. Hibridnim avtomobilom, ki so opremljeni s temi pnevmatikami, se skrajša prevožena razdalja z motorjem z notranjim zgorevanjem in podaljša prevožena razdalja z električnim pogonom. Ta izboljšan kotalni upor so razvijalci pnevmatik pri Continentalu dosegli brez sklepanja kompromisov pri lastnostih, povezanih z varnostjo, kar dokazujeta tudi najvišji oceni A, ki ju je pnevmatika dosegla na nalepki EU na pnevmatikah za kotalni upor in zavorno pot na mokrem.


sponsoring_02-Image

Kavčuk iz regrata in nasad ob tovarni pnevmatik

Eden od vidikov Continentalovih trajnostnih prizadevanj, ki je v javnosti požel veliko pozornosti, je pnevmatika iz regrata. Pri tem projektu podjetje sodeluje z inštitutom za molekularno biologijo in uporabno ekologijo IME. Cilj je uporaba naravnega mlečka, pridobljenega iz regratovih korenin, kot tržno uspešnega nadomestka za naravni lateks iz plantaž v območju deževnega gozda. Regrat je mogoče gojiti tudi na zemljiščih, ki niso primerna za pridelavo hrane, zato je umeščanje nasadov poleg tovarn pnevmatik v srednji Evropi smiselno tako z gospodarskega kot z okoljevarstvenega vidika. Kratke transportne poti pomenijo krepko znižanje emisij CO2; mogoče je zmanjšati obseg monokulture kavčukovca v območju deževnega gozda in proizvajalec pnevmatik lahko postane nekoliko manj odvisen od nestabilnih cen na globalnem trgu kavčuka. Ob podatku, da je od deset do 30 odstotkov kavčuka v avtomobilski pnevmatiki iz kavčukovcev (Hevea brasiliensis), koristi hitro postanejo jasne.


sponsoring_03-Image

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu