Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image1_lg

Tehnologija

Tehnologija ContiSeal™

Ne dovolite, da vam predrta guma prekine prijetno potovanje.

topic_intro_image1

ContiSeal™ je tehnologija, ki jo je proizvajalec Continental razvil s ciljem, da bi se poškodovana tekalna plast pnevmatike sama ponovno zatesnila.

Hitri podatki

  • ContiSeal™ ublaži posledice poškodb tekalne plasti pnevmatike: po zaslugi edinstvene tehnologije se luknje do premera 5 mm (npr. poškodba od žeblja) nemudoma spet zatesnijo
  • Neprekinjena mobilnost in nespremenjeno število prevoženih kilometrov – ni se vam treba takoj ustaviti ali ob cesti nameščati rezervnega kolesa (glejte tehnična navodila na hrbtni strani)
  • Neomejene vozne zmogljivosti, enake zmogljivostim pnevmatike brez tehnologije ContiSeal™ v normalnih pogojih
topic_intro_image1

Tehnične lastnosti

ContiSeal™ je tehnologija, ki jo je proizvajalec Continental razvil s ciljem, da bi se poškodovana tekalna plast pnevmatike sama ponovno zatesnila. Če tujek, na primer žebelj, predre pnevmatiko, se vozniku ni treba takoj ustaviti ob cesti in zamenjati kolesa, luknja pa ostane zatesnjena, tudi ko se tujek v pnevmatiki premakne ali odpade.
ContiSeal™ je lepljiva, viskozna tesnilna plast. Nanesena je po notranji strani tekalne plasti pnevmatike. ContiSeal™ zatesni 80 % vseh predrtij in tako zmanjša nevarnost izpraznitve gume. Pnevmatike ContiSeal™ so označene z vidnim simbolom na bočni steni in so primerne za vsa platišča v redni prodaji.

Start
contiseal_movieImage

Tehnična navodila:

  • Za optimalne pogoje je priporočljiva uporaba sistema za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS).
  • Ni se treba takoj ustaviti in zamenjati kolesa, temveč lahko nadaljujete z vožnjo.
  • Ko ugotovite, da je guma predrta, vam mora pnevmatiko čim prej pregledati vulkanizer.

topic_intro_image1

Princip delovanja ContiSeal.

Pnevmatika ContiSeal™ vsebuje lepljivo tesnilno plast, ki prekriva notranjo stran tekalne plasti pnevmatike. Plast praktično v trenutku zatesni prostor okrog tujka, ki je predrl pnevmatiko (do 5 mm premera na tekalni plasti), in tako zadrži zrak v pnevmatiki. Pnevmatika se torej ne izprazni, vaš avtomobil pa ostane vozen. 

topic_intro_image1

Ko se predre standardna pnevmatika, se lahko zgodi, da njeno bočnico stisne med platišče in cesto. V takšni potencialno nevarni situaciji lahko pnevmatiko raznese ali pa zdrsne s platišča.

topic_intro_image1

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu