Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image1_lg

Tehnologija

SSR – Samonosna praznovozna pnevmatika.

Rezervno kolo: minus. Prtljažni prostor: plus.

topic_intro_image1

Sistem SSR je tehnologija praznovoznih pnevmatik, ki jo je Continental razvil posebej za pnevmatike z majhnim presekom in s katero pnevmatike še vedno ostanejo primerne za vsa standardna platišča.

Hitri podatki

  • Če se vam predre guma, lahko prevozite do 80 km s hitrostjo največ 80 km/h
  • e boste potrebovali rezervnega kolesa
  • Primerna za standardna platišča
  • Dober izkoristek goriva (masa 4 pnevmatik SSR  < 5 klasičnih pnevmatik)
topic_intro_image1

Tehnične lastnosti.

Sistem SSR je osnovan na samonosni ojačani bočnici. Če se guma predre, ta sistem preprečuje, da bi bočnico stisnilo med platišče in podlago ali da bi pnevmatika zdrsnila s platišča. Rezervno kolo tako ni več potrebno. Ker v avtomobilu ni več treba imeti rezervnega kolesa, to pomeni manjšo maso in posledično boljši izkoristek goriva. Poleg tega se s tem sprosti do 80 dodatnih litrov prostora v prtljažniku. Sistem je priporočljivo montirati na vsa štiri kolesa, če to ni že zakonsko predpisano in popravilo pnevmatik ni dovoljeno.


Tehnični pogoji:

  • Obvezen je sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS)
  • Priporočen je elektronski nadzor stabilnosti (ESC) 

topic_intro_image1

Princip sistema SSR.

Pnevmatika SSR ima ojačano bočnico, ki v primeru predrtja gume reprečuje, da bi platišče stisnilo bočnico, ter vozniku omogoči nadaljevanje poti do največ 80 km s hitrostjo največ 80 km/h.

topic_intro_image1

Ko se predre standardna pnevmatika, se lahko zgodi, da njeno bočnico stisne med platišče in cesto. V takšni potencialno nevarni situaciji lahko pnevmatiko raznese ali pa zdrsne s platišča.

topic_intro_image1

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več lahko izveste tu