Izdelki za avtoprevoznike

stage_goods_TT

Pnevmatike za tovornjake - prevoz blaga

Poslujemo na zelo raznolikih trgih.

article_66w_image1

43 milijonov kvadratnih kilometrov – 14.000 km od severa do juga, približno 5.000 km od vzhoda do zahoda – in več kot 900 milijonov ljudi v 35 državah. Marco Rabe se s svojo ekipo oddelka za raziskave in razvoj srečuje s številnimi zelo različnimi zahtevami. "Pričakovanja kupcev lahko segajo v skoraj vse skrajnosti," pove direktor tehnologije pnevmatik za tovornjake pri sektorju Continental Tire The Americas.

"Trg v ZDA je v zreli fazi, tam stranke z voznim parkom službenih vozil iščejo celovite rešitve, ne le pnevmatik." Posamezna stranka z voznim parkom službenih vozil lahko kupi več kot 500.000 novih in obnovljenih pnevmatik letno, pove strokovnjak za raziskave in razvoj. "Po eni strani so - zaradi svoje velike kupne moči - te stranke navajene, da se njihove zahteve zelo resno obravnava." Toda po drugi strani, nadaljuje Rabe, imajo te stranke sredstva, da lahko natančno spremljajo rezultate pnevmatik in tovornjakov. "Zato so tudi odličen partner za povratne informacije o izdelkih."

Države v Južni Ameriki so izjemno raznolike. Tam sicer ni tako velikih voznih parkov kot v ZDA, ki lahko štejejo več kot 10.000 tovornjakov, toda stranke v južnoameriških državah še natančneje spremljajo rezultate pnevmatik na vozilih iz svojega voznega parka, saj zelo nadzorujejo svoje stroške. "Njihova orodja niso vedno tehnološko napredna, pogosto imajo le papir in svinčnik, toda stranke z voznimi parki službenih vozil se navadno pogajajo na osnovi tega, kako se naše pnevmatike obnesejo," pojasni Rabe. Dva razloga, zakaj so rezultati pnevmatik ključnega pomena, sta opazne razlike v cenah goriva in raznolike cestne razmere v teh državah: Cene goriva se v grobem gibljejo od 10 centov do 3 dolarjev na liter. Ceste so še bolj raznolike, od makadamskih cest, ki vodijo do rudnikov, prek slabo vzdrževanih tlakovanih cest in vse do odlično urejenih avtocest, opiše Rabe. "Odvisno od regij znotraj posamezne države torej oblikujemo robustne izdelke, ki se lahko kosajo z dolgim seznamom različnih zahtev. Varnost je pogosto zelo pomembna tema in servis ni nujno vedno na razpolago." To pomeni, da so stranke zelo odvisne od robustnih pnevmatik, pri katerih ne prihaja do defektov. "Medtem ko se osredotočamo na rast prodaje na zrelih trgih z našimi najboljšimi izdelki po posameznih razredih, se zato tudi marljivo učimo o trgih v razvoju, da bi tam ponujali primerne izdelke po najnižji možni ceni," povzame Rabe.

Strankam je treba ponuditi tisto, kar potrebujejo. To je ključ do našega uspeha in ravno zato se Continental svojim strankam vedno trudi čim bolj približati. "Pri nas skrbimo, da se vsi naši razvijalci pnevmatik v rednih intervalih pridružijo prodajni ekipi pri srečanjih s strankami, kjer si lahko iz prve roke ogledajo dosežke svojih izdelkov," pojasni Rabe. Nič se ne more primerjati z izkušnjami in povratnimi informacijami iz prve roke.

Vzemimo primer: pnevmatike za vozila na plantažah sladkornega trsa v Braziliji. Uporabljajo se v točno določeni regiji, v kateri gojijo sladkorni trs. Oddelek za raziskave in razvoj pri sektorju The Americas ima lokalnega inženirja, ki potuje s prodajno ekipo in redno obiskuje stranke v tej regiji ter testira izdelke na terenu.  S tako pridobljenim znanjem bo Continental v severni Braziliji pilotno predstavil nov razred pnevmatik po imenu "Robust Hybrid", torej robustne hibridne pnevmatike.