Izdelki za avtoprevoznike

stage_CLC_TT

ContiLifeCycle™

ContiLifeCycle™

Naše pnevmatike živijo dlje

ContiLifeCycle

Številna življenja naših pnevmatik za tovornjake Continental.

Hitri podatki

Pnevmatike Continental za tovornjake so zasnovane za največjo varčnost skozi celotno življenjsko dobo. Življenjski cikel ContiLifeCycle™ se začne z novo pnevmatiko in nadaljuje z našimi vrhunskimi rešitvami za protektiranje ter storitvijo ContiCasingManagement. 

Program ContiLifeCycle vašim pnevmatikam podaljša življenjsko dobo in s tem znatno zniža vaše stroške pnevmatik.

Z nakupom obnovljenih pnevmatik si lahko znižate strošek pnevmatik, hkrati pa pomagate varovati okolje. S ponovno uporabo karkas prihranimo energijo in surovine. Z večkratno uporabo karkase zmanjšamo tudi količino izrabljenih pnevmatik v obtoku.

New_Continental_Tires

Nove pnevmatike Continental

Nove pnevmatike Continental  – Izdelane za več življenj, ne le eno

Niso vse ceste enake in niso vsi prevozi enaki. Ker se tega zavedamo, smo razvili pnevmatike Continental za tovornjake, ki so primerne za edinstvene pogoje vaše avtoprevozniške dejavnosti. To pomeni, da ponujajo svoj poln potencial za izboljšanje varčnosti vaših vozil.

Naše pnevmatike Continental so tako varčne zaradi karkase, ki jo uporabljamo. Pri izdelavi karkase Continental smo uporabili optimizirano armaturo, ki se popolnoma ujema z gumeno zmesjo, ter konturo, ki najbolje ustreza obliki uporabe, in s tem dosegli izjemno strukturno obstojnost. Obstojnost, ki se obrestuje.

Karkasa Continental je torej dobra naložba, saj služi kot dragocena surovina za protektiranje. S ponovno uporabo karkase boste varovali vire surovin in obenem varčevali s svojimi finančnimi sredstvi.


Regrooving_CLC

Narezovanje

Narezovanje – Pameten pristop k podaljševanju življenjske dobe pnevmatik

Profesionalno narezovanje pnevmatik je smiselna opcija, ki podaljša življenjsko dobo pnevmatike, da postane pnevmatika še ekonomičnejša.

Dejansko se narezovanje dvakratno obrestuje: najprej zato, ker lahko s pnevmatiko vozite dlje, nato še zato, ker se zaradi manjše debeline profila zmanjša kotalni upor, zaradi česar se zmanjša tudi poraba goriva.

Ob tem so še koristi za okolje. Pnevmatike, s katerimi je mogoče prevoziti več kilometrov, pomagajo prihraniti dragocene vire. Seveda mora biti pnevmatika označena kot obnovljiva. Da bi lahko polno izkoristili ta dodatni potencial in ne poškodovali karkase, morajo narezovanje opraviti primerno usposobljeni strokovnjaki.


Casing_Management

ContiCasingManagement™

ContiCasingManagement™ – Neverjetno dragocena storitev

Nakup pnevmatik Continental za tovornjake se zelo hitro obrestuje. Ne zgolj zato, ker so naše pnevmatike izjemno kakovostne in imajo dolgo življenjsko dobo. Pri nadzorovanju stroškov skozi celotno življenjsko dobo vam pomaga tudi naša storitev ContiCasingManagement.

ContiCasingManagement uporablja standardizirane metode za celoten proces upravljanja karkas. Na voljo vam je na primer naš spletni sistem upravljanja karkas, v katerem lahko stalno spremljate svojo zalogo rabljenih karkas in se kadarkoli odločite, kaj želite storiti s svojimi rabljenimi pnevmatikami: lahko jih prodate, obnovite njihovo tekalno plast ali jih enostavno pustite pri nas – kar želite, kakor želite in kadar želite. To vam in vašemu voznemu parku ponuja največjo možno prožnost in preglednost.


ContiCasingManagement™:

  • zbiranje karkas
  • pregled/ovrednotenje karkas
  • nakup karkas
  • odlaganje
  • ContiCasingBank (vključuje spletna poročila)

Retreading_CLC

Obnavljanje

ContiTread je vrhunska tekalna plast Continental za postopek hladnega protektiranja.

Ta tekalna plast je izdelana izključno s Continentalovimi gumenimi zmesmi in profili. Če izberete to metodo, bo vaša pnevmatika dobila nov profil in daljšo življenjsko dobo, vaši skupni stroški pnevmatik pa se bodo s tem znižali.

Najboljše rezultate protektiranja se doseže z uporabo visokotehnoloških in kakovostnih karkas Continental, čeprav je ContiTread mogoče uporabiti tudi z drugimi znamkami karkas.

Z uporabo našega vrhunskega postopka vročega obnavljanja ContiRe boste svojim obrabljenim pnevmatikam Continental za tovornjake dali novo življenje in izkoristili njihov poln ekonomski potencial.

Storitev ContiRe je sorodna proizvodnji naših novih pnevmatik: uporabljamo enake profile in enake gumene zmesi. Pri tem uporabljamo izključno karkase Continental, ki jih obnovimo od noge do noge. Pri tej metodi obnovimo tudi bočnice in pnevmatike je potem mogoče še narezovati.

Ker imamo visok standard kakovosti, testiramo obstojnost in varnost vsake pnevmatike po standardiziranem sistemu kakovosti. Zato za vsako pnevmatiko ContiRe velja garancija Continental. Zaradi vsega naštetega in zaradi izjemno velikega števila prevoženih kilometrov je ContiRe najboljša izbira med obnovljivimi pnevmatikami.

Za obnovo tekalne plasti pnevmatik sta na voljo dve metodi: postopek vročega in postopek hladnega protektiranja. Pri obeh metodah se uporablja le premišljeno izbrane in temeljito pregledane karkase. Tudi proces izdelave je pri obeh metodah enak, vse do nanašanja materiala na tekalno plast in vulkanizacije.

Postopek vročega protektiranja

Med vročim protektiranjem je proces nanašanja materiala na tekalno plast praktično enak kot pri proizvodnji nove pnevmatike.

Material za tekalno plast se jemlje neposredno iz brizgalnika in ga nanaša na obrušeno karkaso. Nato se sestavljeno tekalno plast in karkaso vulkanizira v vulkanizacijskem kalupu z želenim profilom. Med procesom vulkanizacije se oblikuje vzorec na tekalni plasti na enak način kot med izdelavo nove pnevmatike.

S postopkom vročega protektiranja obnovljene pnevmatike Continental so obnovljene od noge do noge. Glavna prednost tega načina je, da so obnovljene tudi bočnice, zato je kakovost z vročim protektiranjem obnovljene pnevmatike primerljiva z novo pnevmatiko.

Postopek hladnega protektiranja

Pri postopku hladnega protektiranja se na obrušeno karkaso nanese predvulkanizirano tekalno plast z že izdelanim profilom. To tekalno plast se pod konstantno napetostjo namesti na obrušeno karkaso skupaj z nevulkaniziranim veznim pasom; prednapetje poskrbi, da se tekalna plast že pred vulkaniziranjem optimalno prilagodi konturi pnevmatike, in zagotavlja, da se oba dela učinkovito povežeta med seboj, ko je pnevmatika v avtoklavu (vulkanizacijska komora). Nato se pripravljeno pnevmatiko "stlači" v vulkanizacijsko cev (ovojnico) in jo pod tlakom vulkanizira v avtoklavu.

ECE 109

Uredba ECE št. 109 določa homologacijske standarde v proizvodnji obnovljenih pnevmatik za gospodarska vozila in priklopna vozila zanje. Ta uredba določa stroge ukrepe za nadzor kakovosti, ki so za izvajalce obnove obvezni od septembra 2006, kar zagotavlja visoko kakovost obnovljenih pnevmatik.