Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

New content item

Vuelta a España

Pravi oprijem za najbolj strme vzpone

La Vuelta Sponsor

Dirka po Španiji, Vuelta a España e poleg dirk po Franciji in Italiji eden od najpomembnejših kolesarskih dogodkov na svetu. To neverjetno tekmovanje prekipeva od junaških podvigov in dramatičnih prizadevanj. Ker pa je tudi zadnja velika dirka na profesionalnem koledarju, je zelo pomembna še z enega vidika: ambicioznim kolesarjem pomeni še zadnjo veliko priložnost, da se izkažejo na svetovnem odru – ali izboljšajo svoj rezultat po razočaranj polni sezoni.

Toda ne glede na to, ali je udeleženec obetaven mlad talent ali že prekaljen profesionalec (ki bi rad poravnal stare dolgove), mu organizatorji dirke po Španiji zadeve ne bodo prav nič olajšali. Za ta dogodek sta značilni nepredvidljivost in pripravljenost za eksperimentiranje. V zadnjih letih smo bili priča krajšim etapam, strmim vzponom in nepredvidljivemu terenu, ko se glavnina kolesarjev približuje ciljni črti. Na kratko, zgodi se lahko karkoli.

Medtem ko se tekmovalci prijavljajo za prvo etapo dirke po Španiji, ki bo 25. avgusta v Malagi na obali Costa del Sol, Continental začenja svoje prvo leto kot uradni pokrovitelj. In sedem od 22 ekip World Tour bo na tekmi uporabljalo dirkalne pnevmatike iz serije Competition Pro LTD. Te dirkalne pnevmatike, ki jih skrbno in predano ročno izdelujejo v Continentalovi tovarni v Korbachu v Nemčiji, imajo navdušujoče majhen kotalni upor ter odličen oprijem in so zelo odporne proti predrtju. 

Varen oprijem za zahtevno nalogo

Continental motorbike

Kolesa profesionalnih kolesarjev pa niso edina s pnevmatikami, označenimi z rumenim Continentalovim logom. Uradna vozila dirke po Španij za direktorja dirke, zdravniško osebje, časomerilca in servisne ekipe bodo ravno tako opremljena s posebno izdajo motorističnih in avtomobilskih pnevmatik Continental, kot je pnevmatika PremiumContact 6. Vozniki uradnih vozil La Vuelte imajo izjemno zahtevno službo in zavorna zmogljivost njihovih pnevmatik je ključnega pomena. Zato se zanašajo na pnevmatike Continental, ki bodo na dogodku zagotovile varnost tako avtomobilom kot kolesom.

Cilj Continentalovega pokroviteljstva dirke po Španiji ni le pokazati naše pnevmatike vrhunskih zmogljivosti, temveč tudi postaviti v ospredje našo pobudo Vizija nič oziroma Vision Zero za svet brez smrtnih žrtev na cesti in brez prometnih nesreč. V tem okviru je dirka idealna priložnost za promocijo večjega medsebojnega spoštovanja med vozniki vozil in kolesarji, zato da si bodo varno delili cesto. Kampanje "stay wider of the rider" za primerno bočno razdaljo 1,5-metra od kolesarja med prehitevanjem se že prijemljejo v  Španiji, the Združenem kraljestvu, in drugod.

Varnost je v našem podjetju stalnica na vseh področjih, od konkretnih sistemov za aktivno in preventivno varnost do pnevmatik za vse tipe vozil, vključno s kolesi. To, da smo postali uradni pokrovitelj dirke po Španiji, je del naše predanosti razvoju visokotehnoloških izdelkov in prizadevanjem za varnejšo mobilnost za vse.

Jon Ander García, generalni direktor podružnice Continentala v Španiji in na Portugalskem
 

Vuelta a España 2018 / 25. avgust -16. september

New content item

Trasa

Dirka po Španiji v svoji 73. izvedbi bo dolga 3271 km, t in bo vključevala devet gorskih ciljev ter dva kronometra. Zaščitni znak dirke La Vuelta je veliko število gorskih ciljev, a letošnja druga polovica bo še posebej neizprosna, saj bo imelo šest etap od osmih gorski cilj. Zadnje gorske etape dirke bodo v Andori, dirka pa se bo končala z zaključno cestno etapo v Madridu.

New content item

Ekipe

Na dirki po Španiji bo tekmovalo 22 profesionalnih dirkalnih kolesarskih ekip z vsega sveta. V vsaki ekipi bo le osem tekmovalcev, torej skupaj 176 profesionalnih kolesarjev. Sodelovale bodo uradne ekipe UCI WorldTeams, kot sta Sky in Movistar, vendar se bodo dirke na posebno povabilo udeležile še štiri ekipe, kar bo dodatno začinilo dogodek.

New content item

Etape

Dirka po Španiji je sestavljena iz 21 etap in dveh dni počitka: prvega v  Salamanci (3. septembra) in drugega v Santandru (10. septembra). Uradni start bo v Málagi kjer se bo dirka prvič po letu 2009 začela z 8-kilometrskim posamičnim kronometrom. Drugi, daljši kronometer v dolžini 32 km bo potekal v Torrelavegi v tretjem tednu dirke.

POUDARKI DIRKE

Poudarek (I): Prvi pobeg?

La Covatilla v 9. etapi bo eden od prvih najpomembnejših dogodkov v koledarju favoritov za splošno razvrstitev. To je 195 km dolga gorska etapa dan pred počitkom, na kateri se bodo specialisti za gorske preizkušnje še posebej trudili povečati prednost pred specialisti za kronometer.


Poudarek (II): Ikonična krajina

Dirka po Španiji se v 15. etapi ponovno vrača na legendarni gorski cilj Lagos de Covadonga , s katerim se bodo tekmovalci od leta 1983 spopadli že dvajsetič. Ta etapa je po vzponu na 4000 metrov na 185 km dolgi poti ena od najbolj slikovitih ciljnih črt v kolesarstvu. Toda preden dosežejo ta cilj, se morajo kolesarji dvakrat povzpeti na Mirador del Fito.


Poudarek (III): Neznan teren

Nato se kolesarji podajo na neznan teren. V 17. etapi jih čaka vzpon na Mount Oiz, izziv brez primere, ki zna biti tudi precej težaven. Kolesarji se bodo morali spopasti z nizom zahtevnih klancev do višine 3000 metrov, preden bodo dosegli ciljno črto.


Poudarek (IV): Najtežja v zgodovini?

Dvajseta etapa dirke po Španiji je morda najzahtevnejša v njeni zgodovini.  V kratki, 105-kilometrski razdalji se morajo kolesarji spopasti s šestimi strmimi vzponi in gorskim ciljem na najbolj strmem vzponu v Andori, na prelazu Col de la Gallina. Čaka jih 4000 metrov vzpona in ko bodo kolesarji proti koncu že sicer skoraj povsem izčrpani, jih čakajo še dodatna presenečenja.

Sorodne vsebine

Kolesarje obvozite s primerno bočno razdaljo

New content item

Tesno prehitevanje je za kolesarje strašljivo in nevarno. Pridružite se Continentalu pri prizadevanjih, da bi ceste naredili varne za vse uporabnike.

Več o tem

Tehnologija gumenih zmesi, vroča kot še nikoli

Revolucionarna gumena zmes za tekalno plast, ki združuje najboljše lastnosti oprijema, hitrosti in obstojnosti.

Več o tem