Avtomobilistična revija AutoBild je v aprilski številki 2015 pri svojih bralcih opravila veliko vsakoletno raziskavo mnenja, na katero se je odzvalo skoraj 33 tisoč bralcev. V raziskavi je Continental dosegel najboljšo splošno uspešnost v kategoriji pnevmatik. Ko je govora o kakovosti, je več kot dve tretjini (69 odstotkov) glasov prejela tržna znamka prvovrstnih pnevmatik iz Hannovra in tako osvojila prvo mesto. Z vidika vrednosti za ceno je Continental ravno tako zasedel prvo mesto s 33 odstotki glasov. V kategoriji športnosti je Continental z 48 odstotki zasedel tretje mesto in se uvrstil tik za vodilni znamki, čeprav Continental nima posebnega programa za avtomobilski šport, kakršnega ima večina njegovih tekmecev. Skupaj je Continental torej pri bralcih revije AutoBild ubranil prvo mesto, ki ga je osvojil tudi prejšnja leta.
"Seveda smo zelo veseli, ker naša znamka prvovrstnih pnevmatik Continental uživa takšen ugled med bralci revije AutoBild," je v komentarju raziskave povedal tiskovni predstavnik Continentala Alexander Bahlmann. "Podatki raziskave kažejo, da imajo odlični rezultati, ki jih naše letne in zimske pnevmatike vsa leta dosegajo na testiranjih pri strokovnjakih iz revije AutoBild, uporaba naših pnevmatik za tovarniško vgradnjo pri vodilnih avtomobilskih proizvajalcih ter osebne izkušnje ljudi z našimi pnevmatikami dober vpliv na našo znamko. Ta pozitiven rezultat je za nas tudi vir motivacije, ki nas spodbuja, da bomo tudi v prihodnje ubranili ta vodilni položaj."
V kategoriji "najboljša delavnica" se je na četrto mesto uvrstila Continentalova podružnica za prodajo pnevmatik Vergölst.