V zadnjih 15 letih so pnevmatike pomembno pripomogle k izboljšanju aktivne varnosti. S tem ciljem so zlasti proizvajalci vrhunskih pnevmatik, med katere sodi Continental, razvijali čedalje naprednejše gumene zmesi, posodabljali zgradbo in izboljševali profile tekalne plasti svojih pnevmatik. Rezultat so opazno krajše zavorne poti, občutno natančnejša vodljivost ter veliko manjši kotalni upor. V primerjavi nove pnevmatike z njeno najbližjo predhodnico razvojni inženirji navadno ugotovijo "le" enomesten odstotek izboljšanja. Toda če primerjamo pnevmatiko iz leta 2000 z aktualnim modelom, ugotovimo izjemen napredek. V primerjavi zavorne učinkovitosti na mokrem je bila razlika med aktualnim modelom pnevmatike in njeno starejšo verzijo skoraj 20 odstotkov.
Continental je to nenavadno primerjavo opravil na dogodku Continental TechShow 2015. Na testu so na BMW serije 1 modelnega leta 2015 montirali pnevmatike za osebna vozila ContiPremiumContact, modelno leto 2000, z značilno zgradbo in tekalno plastjo pnevmatik tistega časa. Nato so inženirji avtomobil iz modelnega leta 2000 opremili z najnovejšimi pnevmatikami ContiPremiumContact 5. Ko so oba avtomobila preizkusili na stezi za testiranje vodljivosti na mokrem na poligonu Contidrom, je 15-letni avtomobil pokazal veliko izboljšanje zmogljivosti, saj je zaradi veliko boljšega oprijema omogočal varnejše in natančnejše zaviranje in krmiljenje. S tem je avtomobil lahko vsaj delno nadoknadil odsotnost elektronskega nadzora stabilnosti. Zmogljivosti novega avtomobila s starimi pnevmatikami pa so se zelo zmanjšale. Zdi se, da niti najnaprednejši sistemi za pomoč pri vožnji ne zmorejo nadoknaditi razlike v razvoju med starimi in novimi modeli pnevmati.
Pnevmatike nosijo velik del odgovornosti za aktivno varnost. Le tehnološko napredni vrhunski izdelki lahko zagotovijo kratko zavorno pot, zelo natančno krmiljenje in dobro stabilnost ohranjanja smeri ter uspešno preprečujejo akvaplaning. Zato Continental priporoča vgradnjo vrhunskih pnevmatik tudi na starejše osebne avtomobile, s čimer je mogoče nadoknaditi odsotnost najsodobnejših varnostnih sistemov in sistemov za pomoč pri vožnji. Primerjalni test je pokazal še, da tudi novi avtomobili, ki so opremljeni s paleto sistemov za pomoč pri vožnji, svoje maksimalne zmogljivosti dosežejo le, če njihove pnevmatike dobro prenašajo dinamične sile na cestišče in jih uspešno pretvarjajo v oprijem.