Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

stage_image

Medijski Center

Izjemen par: Continental predstavlja pnevmatiki WinterContact TS 870 in WinterContact TS 870 P

03/05/2021
  • Bolj inovativni: izboljšana gumena zmes Cool Chili in nova zasnova profila
  • Varnejši: izjemne zimske zmogljivosti in odlične lastnosti v mokrem vremenu
  • Bolj sonaravni: manjši kotalni upor in opazno povečanje števila prevoženih kilometrov

Hannover, Nemčija, 3. maja 2021. Glede na to, kako so se v zadnjih letih spremenile lastnosti in zmogljivosti sodobnih avtomobilskih pnevmatik, ste morda mislili, da za nadaljnje izboljšave ni več veliko prostora. Vendar Continentalova modela WinterContact TS 870 in WinterContact TS 870 P dokazujeta, da velja ravno nasprotno: v tehnologiji pnevmatik je še vedno dovolj prostora za kvantne skoke.

Continental_PP_Wintercontact_TS870_1

Pnevmatika WinterContact TS 870 bo nasledila preverjeno pnevmatiko WinterContact TS 860, ki je v specializiranih medijih požela veliko odobravanja, in nadaljuje pot po istih kolesnicah, saj združuje izjemne zimske zmogljivosti in odlične lastnosti v mokrem vremenu.

Pnevmatika WinterContact TS 870 − za vse od malih do srednje velikih avtomobilov

Naslednica preverjene pnevmatike WinterContact TS 860, ki je v specializiranih medijih požela veliko odobravanja, nadaljuje pot po istih kolesnicah, saj združuje izjemne zimske zmogljivosti z odličnimi lastnostmi v mokrem vremenu, hkrati pa se ponaša s prepričljivimi ekološkimi odlikami, kot sta še manjši kotalni upor in še več prevoženih kilometrov. Ob tem je WinterContact TS 870 povsem nov izdelek, katerega konstrukcija, zasnova tekalne plasti in gumena zmes so bile zastavljene povsem na novo. Rezultat je pnevmatika, ki v neposredni primerjavi s predhodnico dosega tri odstotke krajšo zavorno pot na poledeneli podlagi in pet odstotkov boljšo vodljivost na snegu.

Nova pnevmatika WinterContact TS 870 prinaša tudi izboljšave z vidika oprijema na snegu, lastnosti v mokrem vremenu ter vodljivosti na suhi cesti. Če vemo, da se razvojni inženirji stalno soočajo z medsebojno nasprotujočimi si cilji z vidika lastnosti, ki so pomembne za varnost, in lastnosti, ki so povezane s prijaznostjo okolju, je napredek, dosežen na obeh področjih, impresiven: desetodstotno povečanje števila prevoženih kilometrov v kombinaciji z dvoodstotnim zmanjšanjem kotalnega upora.

Novi model ima torej izjemno uravnotežene zmogljivosti v vseh disciplinah, ki jih uporabniki že dolga leta pričakujejo od Continentalovih zimskih pnevmatik. Za dodaten oprijem na snegu skrbijo novo zasnovane trirazsežne prilegajoče lamele, ki so na profilu položene pod takimi koti, da se kar najbolje zgrabijo s snegom. Profilni bloki kopljejo globlje v sneg, zato se z njim lahko bolje povežejo in s tem poskrbijo za dodaten oprijem. Za dodatno varnost skrbijo globoke lamele, ki so položene vzporedno z diagonalnimi kanali. Te lamele imajo veliko število robov, ki na snegu omogočajo učinkovitejši prenos dinamičnih sil ter doseganje dobrega oprijema med vožnjo v ravni liniji in skozi zavoje. 

Continental_PP_Wintercontact_TS870_3 Kopie

Pnevmatika WinterContact TS 870 je namenjena modelom, kot so VW up!, VW Golf in Citroën C4. Tudi modeli višjega cenovnega razreda, kot sta na primer BMW serija 1 in serija 3, bodo s to novo zimsko pnevmatiko Continental varno zvozili skozi sezono mrzlega vremena. 

Za razvojnike je bila ena od prednosti te zasnove ta, da so lahko v profilu oblikovali še večje snežne žepe. Ti se napolnijo s snegom in poskrbijo za še boljši oprijem. Poenostavljeno povedano namreč najboljšega oprijema na snegu ne zagotavlja oprijem med naležno ploskvijo pnevmatike in zasneženim cestiščem, marveč oprijem snega s snegom. Sneg se namreč ujame v kanalih profila, kjer ga stisne. Ta stisnjen sneg v pnevmatiki se nato sprime s snegom na cesti. Čim bolj lahko kanali v profilu zadržijo stisnjeni sneg, tem boljši je oprijem. Pri tem Continental uporablja tehnologijo SnowCurve+. Pnevmatike s to tehnologijo imajo posebno strukturo sten kanalov, ki se na več kot tisoč točkah v profilu povežejo s snegom. To zagotavlja boljši oprijem in boljši prenos zavorne sile – zlasti med vožnjo skozi zavoje.

Continental je zavorno pot na spolzkih zimskih cestah dodatno skrajšal še tako, da je za celih deset odstotkov povečal število profilnih blokov na naležni ploskvi pnevmatike WinterContact TS 870. Robovi blokov in lamele v njih delujejo kot brisalci vetrobranskega stekla ter hitro odrivajo plundro in poskrbijo za dober oprijem na poledeneli podlagi.

Continental_PP_Wintercontact_TS870_2 Kopie

Pnevmatika WinterContact TS 870 ima profil v obliki črke V oziroma puščice, ki so ga številni proizvajalci pnevmatik povzeli tudi za svoje izdelke.

Pnevmatika WinterContact TS 870 ima profil v obliki črke V oziroma puščice, ki so ga številni proizvajalci pnevmatik povzeli tudi za svoje izdelke. Continental pa je vanj vnesel še eno izjemno inovacijo, in sicer se glavni puščičasti kanali stekajo proti valovitemu osrednjemu kanalu, ki teče po celotnem obodu pnevmatike, po čemer se Continentalova nova specialistka za zimsko vožnjo tudi na prvi pogled zelo razlikuje od svojih tekmic. Toda to ni vse. S kombinacijo kanalov Hydro Groove in osrednjega kanala so razvojniki dosegli še hitrejše izpodrivanje vode med vožnjo v dežju. S tem so dosegli še učinkovitejšo zaščito pred akvaplaningom in dodatno izboljšali zavorno učinkovitost na mokrih cestah. Še en dejavnik, ki pomaga doseči kratko zavorno pot, je novo razvita gumena zmes za tekalno plast, ki se še vedno imenuje Cool Chili, tako kot pri predhodnem modelu. Zmes posebnih smol v njej zagotavlja boljši oprijem in krajšo zavorno pot na mokrem. 

Skrivnost izboljšanih lastnosti pnevmatike z vidika prijaznosti okolju leži zlasti v polimerni gumeni zmesi. Zaradi optimizirane gostote mrežnih vezi je zmes prožnejša, stik med pnevmatiko in cesto pa zato boljši. To pomeni manjšo abrazijo in več prevoženih kilometrov. Hkrati gumena zmes Cool Chili pomaga poskrbeti za manjši kotalni upor, ki pomeni manjšo porabo goriva in posledično manjšo emisijo CO2.

Pnevmatika WinterContact TS 870 je namenjena modelom, kot so VW up!, VW Golf in Citroën C4. Tudi modeli višjega cenovnega razreda, kot sta na primer BMW serija 1 in serija 3, bodo s to novo zimsko pnevmatiko Continental varno zvozili skozi sezono mrzlega vremena. V prodajnem programu bo sprva na razpolago 19 velikosti za 14- do 17-palčna platišča z razmerji prereza od 45 do 65 ter širinami od 175 do 225 milimetrov – nekatere velikosti bodo imele tudi zaščito platišča in/ali oznako XL, ki označuje pnevmatike večje nosilnosti. Prihodnje leto bo Continental v ponudbo dodal še 45 velikosti. Te pnevmatike so atestirane za hitrosti do 240 km/h.

wintercontact 870P

Continental bo postopoma uvedel model WinterContact TS 870 P, ki bo nasledil pnevmatiko TS 850 P. Tako kot njena "manjša sestra" bo tudi pnevmatika Continental WinterContact TS 870 P izdelana z izpopolnjeno gumeno zmesjo Cool Chili in opremljena s kanali Hydro Groove. 

Pnevmatika WinterContact TS 870 P za srednje in velike avtomobile ter športne terence

Continental bo postopoma uvedel model WinterContact TS 870 P, ki bo nasledil pnevmatiko TS 850 P.

Tako kot njena "manjša sestra" bo tudi pnevmatika Continental WinterContact TS 870 P izdelana z izpopolnjeno gumeno zmesjo Cool Chili in opremljena s kanali Hydro Groove. Da bi bili vozniki, ki svoje avtomobile opremljajo s širšimi pnevmatikami, še varnejši, so se razvojniki odločili oddaljiti od klasičnega profila v obliki črke V. Namesto tega so pri Continentalu za pnevmatiko WinterContact TS 870 P uporabili bolj togo strukturo s štirimi širokimi obodnimi kanali, ki so položeni med vrstami profilnih blokov. Ta inovativna struktura profila, ki je zelo drugačna od tiste pri predhodnem modelu, nudi zelo pomembne prednosti, zlasti na mokrem. Zelo hitro izpodriva vodo z naležne ploskve ter s tem zagotavlja boljšo vodljivost, krajšo zavorno pot ter učinkovito zaščito pred akvaplaningom.

V primerjavi s preverjeno predhodnico te pnevmatike so razvojniki dosegli štiriodstotno izboljšanje zaviranja na mokrem ter osemodstotno izboljšanje preprečevanja akvaplaninga − ne da bi ob tem poslabšali njene zmogljivosti na drugih področjih. Posebej je treba omeniti še petodstotno izboljšanje zaviranja na ledu, šestodstotno izboljšanje vodljivosti na suhi podlagi ter šestodstotno izboljšanje vodljivosti na snegu. Ta nova Continentalova zimska pnevmatika ima tudi prepričljive ekološke reference: dvoodstotno zmanjšanje kotalnega upora in hkrati 16-odstotno povečanje števila prevoženih kilometrov.

Continental_PP_Wintercontact_TS870P

Da bi bili vozniki, ki svoje avtomobile opremljajo s širšimi pnevmatikami, še varnejši, so se razvojniki pri pnevmatiki WinterContact TS 870 P odločili oddaljiti od klasičnega profila v obliki črke V. Namesto tega so pri Continentalu za pnevmatiko WinterContact TS 870 P uporabili bolj togo strukturo s štirimi širokimi obodnimi kanali, ki so položeni med vrstami profilnih blokov. Ta inovativna struktura profila zmore zelo hitro izpodrivati vodo z naležne ploskve. 

V prodajnem programu bo sprva na razpolago 52 velikosti za avtomobile in športne terence, primernih za 16- do 21-palčna platišča z razmerji prereza od 35 do 65 ter širinami od 205 do 255 milimetrov – nekatere velikosti bodo imele tudi zaščito platišča in/ali oznako XL, ki označuje pnevmatike večje nosilnosti. Atestirane bodo za hitrosti vse do 270 km/h. To pomeni, da je WinterContact TS 870 P idealna pnevmatika za limuzine, športne terence in športne avtomobile, kot je na primer Audi TT. Zaradi svoje toge zgradbe je pnevmatika odlična izbira tudi za težje modele z električnim motorjem.

Pri Continentalu so prvotno načrtovali, da bi ti dve novi zimski pnevmatiki na trgu ponudili posamič, eno za drugo. Predstavitev pnevmatike WinterContact TS 870 je bila napovedana za lansko leto, vendar je bila zaradi pandemije novega koronavirusa prestavljena na leto 2021.

Kontakt
press_contact_image_sidebar_luka_maselj
Luka Maselj

PR & Marketing communications B2C

Continental Adria pnevmatike d.o.o.
Zagrebška cesta 104
2000 Maribor
Slovenia

+386 24 50 34 48

+386 24 50 34 39