Pri proizvajalcu pnevmatik Continental je trajnost trenutno visoko na prioritetni listi. Strokovnjaki z zelo raznolikih področij tesno sodelujejo v raziskavah in razvoju, testiranjih in proizvodnji s ciljem izdelati pnevmatiko prihodnosti, ki bo energetsko še učinkovitejša in okolju prijazna skozi ves svoj življenjski cikel, od proizvodnje prek uporabe do reciklaže. V procesu se poglobijo v vsako sestavino pnevmatike in jo po potrebi nadomestijo z okolju primernejšimi materiali. Usmeritev v večjo trajnost zajema tudi proizvodne procese pri Continentalu. Uvedli smo na primer inovativen proces vračanja odpadnega kavčuka v proizvodni cikel, kar nam omogoča ponovno uporabo kavčuka iz izrabljenih tovornih pnevmatik pri obnavljanju tekalne plasti pnevmatik.
Najnovejši izdelek v Continentalovi ponudbi je posebna pnevmatika za hibridna vozila, ki ima 30 odstotkov manjši kotalni upor v primerjavi s standardnimi pnevmatikami. Hibridnim avtomobilom, ki so opremljeni s temi pnevmatikami, se skrajša prevožena razdalja z motorjem z notranjim zgorevanjem in podaljša prevožena razdalja z električnim pogonom. Ta izboljšan kotalni upor so razvijalci pnevmatik pri Continentalu dosegli brez sklepanja kompromisov pri lastnostih, povezanih z varnostjo, kar dokazujeta tudi najvišji oceni A, ki ju je pnevmatika dosegla na nalepki EU na pnevmatikah za kotalni upor in zavorno pot na mokrem.
Eden od vidikov Continentalovih trajnostnih prizadevanj, ki je v javnosti požel veliko pozornosti, je pnevmatika iz regrata. Pri tem projektu podjetje sodeluje z inštitutom za molekularno biologijo in uporabno ekologijo IME. Cilj je uporaba naravnega mlečka, pridobljenega iz regratovih korenin, kot tržno uspešnega nadomestka za naravni lateks iz plantaž v območju deževnega gozda. Regrat je mogoče gojiti tudi na zemljiščih, ki niso primerna za pridelavo hrane, zato je umeščanje nasadov poleg tovarn pnevmatik v srednji Evropi smiselno tako z gospodarskega kot z okoljevarstvenega vidika. Kratke transportne poti pomenijo krepko znižanje emisij CO2; mogoče je zmanjšati obseg monokulture kavčukovca v območju deževnega gozda in proizvajalec pnevmatik lahko postane nekoliko manj odvisen od nestabilnih cen na globalnem trgu kavčuka. Ob podatku, da je od deset do 30 odstotkov kavčuka v avtomobilski pnevmatiki iz kavčukovcev (Hevea brasiliensis), koristi hitro postanejo jasne.