Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4

New content item

Nenehno
v gibanju

150 let inovacij in napredka

Woman driving and looking into the back mirror

Že 150 let so pnevmatike naša največja strast.

Zgodovina uspeha podjetja Continental sega v daljno leto 1871, ko je bilo podjetje ustanovljeno v Hannovru v Nemčiji. Kjer koli si ljudje prizadevajo za uresničevanje svojih idej o mobilnosti, smo jih pripravljeni podpreti. To je rdeča nit, ki teče skozi vsa obdobja naše preteklosti; naše tehnologije, sistemi in storitvene rešitve omogočajo bolj trajnostno, varnejšo, priročnejšo, bolj prilagojeno in cenovno ugodnejšo mobilnost.


Naša zgodovina je dolga, a tukaj je povzetek ključnih faz 150 let inovacij in napredka ter hkrati bežen pogled v prihodnost.

Pot do trajnosti (od 1991 do danes)

Leta 2018 je v nemški deželi Mecklenburg-Predpomorjanska odprt eksperimentalni laboratorij »Taraxagum Lab Anklam«. Laboratorij izvaja revolucionarne raziskave gojenja in predelave ruskega regrata kot surovine za nadomeščanje kavčukovca, kar je velik korak naprej k proizvodnji okolju prijaznih pnevmatik.

ContiLifeCycle je leta 2013 ustanovljen za preučevanje življenjske dobe pnevmatik Continental za tovornjake. Continental z uporabo popolnoma edinstvene kombinacije recikliranja gume in protektiranja pnevmatik za tovornjake razvija trajnostno rešitev, ki podaljšuje življenjsko dobo pnevmatik, hkrati pa znatno zniža stroške.

Leta 2007 Continental kupi Siemens VDO Automotive AG in postane eden izmed petih najboljših dobaviteljev v avtomobilski industriji na svetu. Hkrati podjetje krepi svoj tržni položaj v Evropi, Severni Ameriki in Aziji.

Leta 2003 je predstavljena ContiSportContact 2 Vmax, prva cestna pnevmatika na svetu, odobrena za hitrosti do 360 km/h. Pozneje Guinnessova knjiga rekordov podeli podjetju Continental uradno priznanje za prodajo najhitrejših cestnih pnevmatik na svetu.

Leta 1998 podjetje okrepi svoj položaj svetovnega proizvajalca pnevmatik z novimi lokacijami v Argentini, Mehiki, Južni Afriki in na Slovaškem.

Ob upoštevanju ekoloških vplivov pnevmatik se leta 1991 začnejo uvajati inovacije tudi na tem področju. Podjetje Continental začne s proizvodnjo ContiEcoContact, prve trajnostne pnevmatike na svetu, ki dokazuje, da je mogoče razviti pnevmatiko, ki je okolju prijazna ter hkrati ponuja dobro zmogljivost in varnost.

Inženirji so posebno pozornost namenili zmanjšanju kotalnega upora in obrabe pnevmatik, tako da pnevmatika ContiEcoContact zdrži veliko dlje in na asfaltu (v primerjavi z običajno pnevmatiko) pušča bistveno manj delcev gume.

Druga prednost za okolje – in obratovalne stroške voznika – je, da izboljša izkoristek goriva vozila. Danes je na voljo že peta generacija pnevmatik ContiEcoContact, neodvisni testi pa jo še naprej uvrščajo med najboljše v svojem razredu.

Poudarki: Zlata doba oglaševanja

Zlata doba transporta in mobilnosti je čudovito navdihnila še eno novo obliko umetnosti: oglaševanje. V arhivu Continentala imamo osupljivo zbirko naslikanih plakatov, ki ne prikazujejo samo kakovosti naših izdelkov, temveč tudi želje naših kupcev.
Ne glede na to, ali gre za zmogljivost, varnost ali zgolj prestižna potovanja na eksotične lokacije, je v teh barvitih utrinkih kulturne zgodovine ogromno užitka.

Internacionalizacija (1961–1990)

Leta 1987 prevzem severnoameriškega proizvajalca pnevmatik General Tire omogoči ustanovitev nove mednarodne podružnice: Continental Tire North America, Inc.

Leta 1979 Continental prevzame evropsko dejavnost proizvodnje pnevmatik podjetja Uniroyal in si tako zagotovi močnejšo osnovo za poslovanje v Evropi. Šest let kasneje Continental pridobi tudi proizvodnjo pnevmatik avstrijskega podjetja Semperit.

Leta 1972 je razkrita velika inovacija, ko Continental na trgu lansira prvo zimsko pnevmatiko ContiContact. Ta predstavlja pomembno izboljšanje varnosti v cestnem prometu v zimskih razmerah.

Povpraševanje po pnevmatikah različnih vrst in za različne namene začne naraščati skupaj z dinamičnim razvojem svetovne avtomobilske proizvodnje. Da sledi zahtevam trga, Continental ustvari namenski preskusni center. Testni center pnevmatik Contidrom je odprt leta 1967 na obrobju gozda Lüneburger Heide.

Poudarki: Prvo samovozeče vozilo

Leta 1968 se je ob začudenju novinarjev in javnosti po naši testni progi Contidrom zapeljalo prvo elektronsko krmiljeno testno vozilo brez voznika. Cilj tega vizionarskega projekta je bil ugotoviti, kako je mogoče pnevmatike natančneje preizkusiti z uporabo znanstvenih metod v programiranih pogojih. Hkrati pa so inženirji Continentala s tem tudi že utirali pot prihodnosti avtonomne vožnje.

Danes Continental nadaljuje z delom na novih tehnologijah za podporo avtonomni vožnji. Trenutno na zaprtih testnih progah obratuje izkušnja urbane mobilnosti CUbE (Continental Urban Mobility Experience), ki jo potniki lahko aktivirajo s pomočjo aplikacije za pametni telefon in zagotavlja varen prevoz do izbrane lokacije. Drugje raziskovalci raziskujejo možnosti za avtomatizirano vožnjo po avtocesti in samodejno vodenje po parkirni hiši. Odprava potrebe po vozniku omogoča tudi navdih za preoblikovanje notranjosti vozila: inženirji podjetja Continental jo lahko preoblikujejo tako, da postane udobna in privlačna kot dnevna soba.

Start
 

Dirkaški uspehi (1931–1960)

Leta 1960 podjetje Continental začne serijsko proizvajati radialne pnevmatike. Podjetje začne te pnevmatike označevati s črko »R«, ki nato postane standard za proizvajalce pnevmatik po vsem svetu.

Leta 1955 Continental kot prvo nemško podjetje začne proizvajati pnevmatike brez zračnic za osebna vozila, pri katerih so upoštevane zahteve proizvajalca avtomobilov. Te pnevmatike so precej zanesljivejše od tradicionalnih pnevmatik.

Leta 1952 Continental začne ponujati prve pnevmatike v Evropi, ki so posebej zasnovane za zimo in led, M + S (Mud + Snow).

Continental v tesnem sodelovanju s podjetjema Daimler-Benz in Porsche med leti 1951 in 1955 na dirkališčih ponovi uspehe iz predvojnih let. Vozniki, kot so Stirling Moss, Karl Kling in Juan Manuel Fangio, v avtomobilih z visokohitrostnimi pnevmatikami Continental osvojijo Veliko nagrado Francije, Britanije, Nizozemske in Italije.

Po koncu vojne leta 1945 britanska vojaška vlada odobri nadaljevanje proizvodnje v tovarnah v Hannovru.

Med vojno raziskovalci še naprej razvijajo nove modele in tehnologije. Eden od uspehov tega dela je patent za avtomobilske pnevmatike brez zračnic, ki ga podjetje pridobi leta 1943.

Med leti 1935 in 1940 si moštvi avtomobilov Mercedes in Auto-Union (danes Audi), opremljeni z dirkalnimi pnevmatikami Continental, zagotovita izjemen niz zmag. Štiri zaporedne zmage na VN Nemčije, štiri zmage na severnoafriški dirki v Tripoliju, tri v Italiji ter številni hitrostni rekordi pripomorejo, da dirkači, kot so Rudolf Caracciola, Berndt von Rosemeyer in Hans Stuck, dosežejo mednarodno slavo.


Continental med 2. svetovno vojno

Po izbruhu 2. svetovne vojne leta 1939 je proizvodnja pnevmatik in gume natančno regulirana, da izpolnjuje zahteve vojske za proizvodnjo pnevmatik za tovornjake in letala ter proizvodnjo oblačil, obutve in drugih zalog. Kot številna druga podjetja v Nemčiji v tistem času tudi Continental uporablja prisilno delovno silo, ki jo zagotavlja tako imenovani »tretji rajh«. To sramotno zgodovinsko obdobje globoko obžalujemo in je raziskano v zgodovinski študiji, objavljeni leta 2020.

Inovativni pionirji (1901–1930)

Na začetku 20. stoletja se podjetje Continental odloči za preobrazbo in začne s proizvodnjo s poudarkom na avtomobilskih pnevmatikah. Že od samega začetka podjetje doživlja velike uspehe – in vse do danes ni pritisnilo na zavoro.

Leta 1926 za proizvodnjo pnevmatik začne uporabljati saje kot ojačevalno polnilo, ki omogoča večjo trpežnost pnevmatike proti obrabi in staranju ter ji daje njeno značilno barvo.

Leta 1921 je Continental prvo nemško podjetje, ki na trg lansira kordno pnevmatiko. Kordna tkanina je bolj prožna, kar predstavlja pomembno nadgradnjo iz trše platnene kvadratne tkanine.

Pri Continentalu pa pnevmatike niso središče vsega. Leta 1909 letalski pionir Louis Blériot s prvim poletom čez Rokavski preliv piše zgodovino. Material Continental Aeroplan prekriva krila in trup njegovega letala.

Continental leta 1908 izumi snemljiva platišča za limuzine, izjemno inovacijo, ki pri menjavi pnevmatike prihrani ogromno časa in truda.

Leta 1904 Continental predstavi prvo avtomobilsko pnevmatiko na svetu s tekalno plastjo.

25. marca 1901 prvi avtomobil Karla Benza z imenom Mercedes opremijo s pnevmatikami Continental. Na avtomobilski dirki Nica–Salon–Nica doseže senzacionalno zmago, ko 414 kilometrov dolgo progo prepelje v 6 urah, 45 minutah in 48 sekundah. Ta zmaga se izkaže za odlično reklamo in spodbudi razvoj novih modelov pnevmatik.

Duh optimizma (1871–1900)

Pomemben mejnik je leto 1892, ko Continental postane prvo nemško podjetje za proizvodnjo pnevmatik za kolesa.

Podoba divjega konja, ki temelji na grbu mesta Hannover, se na izdelkih Continental prvič pojavi leta 1875 in je kot blagovna znamka podjetja formalno sprejeta leta 1882.

8. oktobra 1871 je desetletje in pol pred izdelavo prvega avtomobila v Hannovru ustanovljeno podjetje Continental Caoutchouc & Gutta-Percha-Compagnie. Proizvodnja glavne tovarne na ulici Vahrenwalder vključuje gumirane tkanine za dežne plašče, steklenice za toplo vodo ter trdne pnevmatike za kolesa in kočije.

Izbira Hannovra kot kraja ustanovitve podjetja ni naključna. Na začetku 19. stoletja je mesto živahno industrijsko središče z inženirskimi obrati, svilarnami in tekstilnimi obrati ter celo luksuznimi čokoladnicami. Že leta 1843 je Hannover s preostalo Nemčijo povezan z neposredno železniško progo.

Poudarki: Zakaj konj? Logotip pnevmatik Continental se je začel uporabljati leta 1875

Divji konj je ena najbolj znanih blagovnih znamk v avtomobilski industriji, ki simbolizira moč, mobilnost in vzdržljivost. V preteklosti se je zelo spreminjal. Toda kako in zakaj je postal sinonim za pnevmatike Continental?

Prva slika konja je nastala po zaslugi veterinarja Hartmanna, ki je izumil »odbojnike za kopita« iz mehke gume, ki so preprečevale zdrs konjev na ledenih površinah. Bil je imetnik patenta, proizvajal in prodajal pa jih je Continental. Vsak odbojnik za kopita je imel podobo konja na zadnjih nogah.

Toda širši simbolični pomen konja izhaja iz korenin podjetja v Hannovru v Nemčiji, saj je istoimenski čistokrvni dirkalni konj tradicionalni simbol te regije. Prvič se je pojavil na grbu vojvod Brunswick-Lüneburg v 14. stoletju in se še danes uporablja v nemški deželi Spodnja Saška.

Pogled v prihodnost

Pri Continentalu nadaljujemo z dolgoletnimi izkušnjami na področju inovacij z razvojem dveh povsem novih konceptov tehnologije pnevmatik, ki bosta v prihodnosti vodila do še večje varnosti in udobja v cestnem prometu. Sistema ContiSense in ContiAdapt  omogočata stalno spremljanje stanja pnevmatike in možnost spontanega prilagajanja lastnosti pnevmatik trenutnim razmeram na cesti. Tehnologije so bile javno predstavljene na sejmu Frankfurt Motor Show leta 2017.

ContiSense temelji na razvoju električno prevodnih gumijastih zmesi, ki omogočajo pošiljanje električnih signalov s senzorja v pnevmatiki na sprejemnik v avtomobilu. ContiAdapt združuje mikrokompresorje, ki so integrirani v kolo in omogočajo prilagoditev tlaka pnevmatike s platiščem s spremenljivo širino. To sistemu omogoča spreminjanje velikosti kontaktne površine, ki je v različnih cestnih pogojih odločilni dejavnik varnosti in udobja.

Tako ContiSense kot ContiAdapt sta integrirana v konceptno pnevmatiko, ki omogoča popolno izkoriščanje prednosti obeh sistemov. Zasnova pnevmatike vključuje tri različne cone tekalne plasti za vožnjo po mokrih, spolzkih ali suhih površinah. Glede na tlak v pnevmatikah in širino platišča se aktivirajo različna območja tekalne plasti in konceptna pnevmatika oblikuje želen »odtis«. To omogoča, da se lastnosti pnevmatik prilagodijo prevladujočim razmeram na cesti ali voznikovim željam.

Pri podjetju Continental verjamemo, da sta oba koncepta tehnologije pnevmatik obetavni rešitvi za prihodnost mobilnosti, kjer bodo pnevmatike prilagojene potrebam avtomatizirane vožnje in e-mobilnosti.

Zakaj Continental

Nemško inženirstvo

Image

Continental, ki je izumil prvo pnevmatiko s profilom na tekalni plasti na svetu, želi dokazati svojo inovativnost z vsakim novim izdelkom.

Več o tem

Tovarniška oprema

Image

Avtomobilski proizvajalci uporabljajo le prvovrstne pnevmatike, ki izpolnjujejo najstrožje standarde kakovosti.

Več o tem

Neodvisni testi pnevmatik

Independent winter tire tests

Med razvojem naših prvovrstnih pnevmatik proučimo prav vsak vidik varnosti in zmogljivosti. 

Več o tem

Naše aktualne pnevmatike

Poiščite ustrezno pnevmatiko

Najhitrejša pot do popolne pnevmatike.