Namen EU nalepke za pnevmatike je navajanje podatkov o treh kriterijih. Dobro pa je upoštevati še številne druge pomembne zmogljivosti, med drugim:
Poleg kriterijev na nalepki zajemajo standardni testi pnevmatik do 11 dodatnih relevantnih kriterijev (glejte tabelo v nadaljevanju).
Preden avtomobilski proizvajalci odobrijo pnevmatike za svoja nova vozila, zanje zahtevajo najvišje standarde pri vseh teh parametrih učinkovitosti.
Poleg tega naštete parametre učinkovitosti zajamejo tudi v objavljenih testih pnevmatik, ki bodo zato še naprej odličen neodvisen vir celovitih podatkov o zmogljivostih posamezne pnevmatike.
Od leta 2012 bodo pnevmatike označene z "energijsko nalepko", podobno tistim, ki jih opazimo na primer na novih hladilnikih. Mi smo prepričani: dobro je, da je Evropska unija pripravila nalepko za pnevmatike, ki zajema energijsko učinkovitost, oprijem na mokrem in hrup. S te nalepke bodo vozniki lahko pridobili nekaj informacij o lastnostih pnevmatike. Zakonsko predpisano označevanje pa ne more nadomestiti poglobljenih in natančnih testiranj pnevmatik, ki jih opravlja avtomobilistični klub ADAC in ki ostajajo najboljši vir podatkov pri odločanju za nakup.
Testni kriterij | Nalepka za pnevmatike | Testiranja pnevmatik |
Suha podlaga | ||
Vozna stabilnost | Ne | Da |
Vodljivost | Ne | Da |
Zaviranje | Ne | Da |
Mokra podlaga | ||
Zaviranje | Da | Da |
Akvaplaning - vzdolžni | Ne | Da |
Akvaplaning - prečni | Ne | Da |
Vodljivost | Ne | Da |
Oprijem v zavojih | Ne | Da |
Hrup | ||
Hrup v vozilu | Ne | Da |
Zunanji hrup | Da | Da |
Kotalni upor | Da | Da |
Obraba | Ne | Da |
Vsebnost olj s PAH* | Ne | Da |
Velika hitrost | Ne | Da |
Legenda | ||
Da | vključeno | *Policiklični aromatski |
Ne | ni vključeno | ogljikovodiki |