Kratka zavorna pot in velika stabilnost bočnega vodenja.
Ob povečani obremenitvi se naležna ploskev v stiku s tlemi razširi, kar se odraža v krajši zavorni poti in večji stabilnosti bočnega vodenja.
Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4
Ob povečani obremenitvi se naležna ploskev v stiku s tlemi razširi, kar se odraža v krajši zavorni poti in večji stabilnosti bočnega vodenja.
S povezavo med določenimi elementi pnevmatika dosega natančno krmijenje in optimalen oprijem za zabavno vožnjo.
Posebna gumena zmes pnevmatiki zagotavlja odličen oprijem in majhen kotalni upor.
Nemška avtomobilistična revija Auto Bild Allrad je objavila test letnih pnevmatik 4x4 2013. Testirali so pnevmatike dimenzije 235/65 R17 V na vozilu Audi Q5.
Ocena pnevmatike CrossContactTM UHP: »zelo priporočljivo« (1. mesto)
Povzetek ocene pnevmatike Continental CrossContactTM UHP
+ najkrajša zavorna pot na mokrem cestišču
+ najkrajša zavorna pot na suhem cestišču
+ natančna vodljivost
+ dobre vozne lastnosti pri terenski vožnji
- hrup
- udobje
- povprečna odpornost proti akvaplaningu
Nemška revija Gute Fahrt je v številki 3/2014 objavila test letnih pnevmatik za športna terenska vozila (SUV) 2014. Testirali so pnevmatike dimenzij 235/55 R17, za testno vozilo pa so uporabili VW Tiguan.
Ocena pnevmatike CrossContactTM UHP: "Zelo dobra - (zmagovalka testa)"
O pnevmatiki Continental CrossContactTM UHP
+ najkrajša pot ustavljanja na mokri in suhi podlagi
+ dobra vodljivost na mokri in suhi podlagi
+ dober rezultat na področju kotalnega upora
+ dobra z vidika udobja in glasnosti
- šibka pri akvaplaningu
Nemška revija Auto Bild Allrad je v svoji aktualni številki objavila test letnih pnevmatik za vozila s štirikolesnim pogonom 2013. Testirali so pnevmatike dimenzij 235/65 R17 V, za testno vozilo pa so uporabili Audi Q5.
Ocena pnevmatike CrossContactTM UHP: "Zelo priporočljiva" (1. mesto)
O pnevmatiki Continental CrossContactTM UHP
+ najkrajša pot ustavljanja na mokri podlagi
+ najkrajša pot ustavljanja na suhi podlagi
+ natančna vodljivost
+ zmogljivosti na terenu
- glasnost
- udobje
- povprečna pri akvaplaningu v zavoju
Avtomobilski klubi ADAC (D), OEAMTC (AT) in TCS (CH) so na svojih spletnih straneh objavili test letnih pnevmatik 2012 (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Testirali so pnevmatike dimenzije 215/65 R16 H.
Ocena pnevmatike ContiCrossContactTMUHP: »dobro« (1. mesto)
Ocena:
+ zelo uravnotežena pnevmatika
+ posebej dobra na mokrem cestišču
Revija Auto Zeitung (številka 15/2011) je objavila rezultate testa SUV-Summertiretest 2011. Pnevmatika ContiCrossContact UHP je spet prejela najboljšo oceno »zmagovalec testa«. Testirali so pnevmatike dimenzij 235/60 R18 W na vozilu Audi Q5.
Skupna ocena pnevmatike ContiCrossContact™ UHP: Zmagovalec testa
O pnevmatiki ContiCrossContact UHP:
+ Najboljše vozne lastnosti pri terenski vožnji
+ Najboljše zavorne lastnosti na mokrem cestišču
+ Skupno najboljše vozne lastnosti na mokrem cestišču
+/- Povprečna odpornost proti akvaplaningu
+/- Sprejemljiv kotalni upor
- Velik kotalni hrup
Revija AutoExpress (Združeno kraljestvo) je v svoji aktualni številki (z 21. oktobra 2011) objavila rezultate svojega testa pnevmatik za vozila SUV. Testirane so bile pnevmatike dimenzije 235/55 R17 H/V/W, testno vozilo je bila Toyota RAV4.
Skupna ocena pnevmatike ContiCrossContact™ UHP: 2. mesto
O pnevmatiki CrossContact™ UHP:
+ zelo dobre vozne lastnosti v vseh razmerah
+ najboljše zaviranje na mokrem in suhem cestišču
+ najnižja hrupnost od vseh pnevmatik za terensko vožnjo
+ natančno obnašanje v suhih razmerah
+ najboljša izbira za makadamske ceste
Iz »sodbe«:
»Še nikoli ni imel noben test pnevmatik tako tesnega izida. Katera koli izmed treh pnevmatik, ki so se uvrstile na najboljša mesta, bo na vašem vozilu opravila izvrstno delo, vozniki pa lahko brez skrbi med njimi izberejo na podlagi osebnega okusa z zavedanjem, da je vsaka izmed njih zanesljiva in vsestranska pnevmatika.«
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.