Odlična stabilnost bočnega vodenja in oprijem.
Dolge lamele v obliki satovja skrbijo za togost profila, kar omogoča boljšo vodljivost na suhi površini pri nizkih temperaturah.
Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4
Dolge lamele v obliki satovja skrbijo za togost profila, kar omogoča boljšo vodljivost na suhi površini pri nizkih temperaturah.
Kompaktni profilni bloki poskrbijo za maksimalen stik med pnevmatiko in cesto in tako pripomorejo k skrajšanju zavorne poti na ledu in snegu. Lamele v obliki satovja izboljšujejo oprijem na snegu med vožnjo skozi zavoje.
Njena dinamično oblikovana struktura kanalov za odvajanje vode je izjemno učinkovita proti akvaplaningu.
Nemška potrošniška organizacija Stiftung Warentest je v oktobrski izdaji svoje revije objavila rezultate testa zimskih pnevmatik 2012. Test temelji na testu avtomobilskih klubov ADAC (D), ÖAMTC (AT) in TCS (CH). Testirane so bile pnevmatike dimenzije 165/70 R14 T, testno vozilo je bilo VW Polo.
Ocena pnevmatike ContiWinterContactTMTS 800: »dobro«
Povzetek ocene pnevmatike ContiWinterContactTM TS 800:
+ prepričljiva na snegu
Avtomobilski klubi ADAC (D), OEAMTC (AT) in TCS (CH) so na svojih spletnih straneh ( www.adac.de /www.oeamtc.at / www.tcs.ch ) objavili test zimskih pnevmatik 2012. Testirali so pnevmatike dimenzije 165/70 R14 T na vozilu VW Polo.
Ocena pnevmatike ContiWinterContactTM TS 800: »dobro«
Povzetek ocene pnevmatike ContiWinterContactTM TS 800:
+ najboljša pnevmatika na snegu
+ zelo dobra na suhem in mokrem cestišču
+ zelo nizka poraba goriva
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.