Izdelki za avtomobile / dostavna vozila / vozila 4x4
Togi bloki v ramenskem delu poskrbijo za izjemno stabilnost bočnega vodenja.
Tekalna plast z vzdolžnimi pasovi v sredinskem delu, podobnimi tistim pri letnih pnevmatikah, zagotavlja krajšo zavorno pot na suhi cesti.
Debelejše lamele z distančniki v notranjosti pnevmatike držijo lamele odprte, dokler je posamezen predel v stiku z vozno površino. Na ta način lamele zajamejo več snega, kar pomeni še dodatno izboljšan oprijem na zimskih cestah.
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.