Tehnični podatki

Izjemna moč zaviranja na ledu in snegu.

Zelo togi bloki v sredini profila pnevmatike in številne lamele, ki tvorijo veliko oprijemnih robov, poskrbijo za boljšo zavorno moč na mokrih in poledenelih cestah.

Boljši oprijem na snegu.

Veliko število blokov in lamel na ramenih pnevmatike ustvarja številne oprijemne robove in posledično učinkovitejši oprijem na snegu.

Več prevoženih kilometrov.

Zaradi enakomerno porazdeljene togosti blokov in posledično enakomerne razporeditve pritiska po naležni ploskvi v stiku s podlago ima pnevmatika manjšo in enakomernejšo obrabo, rezultat pa je več prevoženih kilometrov.

Tehnologija

ContiSeal™ je tehnologija, ki jo je proizvajalec Continental razvil s ciljem, da bi se poškodovana tekalna plast pnevmatike sama ponovno zatesnila. Če tujek, na primer žebelj, predre pnevmatiko, se vozniku ni treba takoj ustaviti ob cesti in zamenjati kolesa, luknja pa ostane zatesnjena, tudi ko se tujek v pnevmatiki premakne ali odpade.

ContiSeal™ je lepljiva, viskozna tesnilna plast. Nanesena je po notranji strani tekalne plasti pnevmatike. ContiSeal™ zatesni 80 % vseh predrtij in tako zmanjša nevarnost izpraznitve gume. Pnevmatike ContiSeal™ so označene z vidnim simbolom na bočni steni in so primerne za vsa platišča v redni prodaji.

Tehnologija ContiSeal in druge tehnologije se uporabljajo pri določenih prodajnih programih/dimenzijah.

ContiSeal

ContiSilent™ je tehnologija zmanjševanja hrupa pnevmatik, ki smo jo razvili pri Continentalu. Zasnovana je tako, da zmanjša hrup v potniškem prostoru na vseh površinah vozišč. Pnevmatike ContiSilent™ imajo v notranjosti blažilnik iz poliuretanske pene na osnovi polietra, ki je prilepljen na notranjo stran tekalne plasti. Površina penastega blažilnika ostane ne glede na temperaturo nespremenjena. ContiSilent™ pomaga zmanjšati hrup v potniškem prostoru do 9 dB(A), odvisno od vrste vozila, njegove hitrosti in od površine vozišča.

Tehnologija ContiSilent in druge tehnologije se uporabljajo pri določenih prodajnih programih/dimenzijah.

ContiSilent

Sistem SSR je tehnologija praznovoznih pnevmatik, ki jo je Continental razvil posebej za pnevmatike z majhnim presekom in s katero pnevmatike še vedno ostanejo primerne za vsa standardna platišča. Osnovan na samonosni ojačani bočnici. Če se guma predre, ta sistem preprečuje, da bi bočnico stisnilo med platišče in podlago ali da bi pnevmatika zdrsnila s platišča. Rezervno kolo tako ni več potrebno. Ker v avtomobilu ni več treba imeti rezervnega kolesa, to pomeni manjšo maso in posledično boljši izkoristek goriva. Poleg tega se s tem sprosti do 80 dodatnih litrov prostora v prtljažniku. Sistem je priporočljivo montirati na vsa štiri kolesa, če to ni že zakonsko predpisano in popravilo pnevmatik ni dovoljeno.

Tehnologija SSR in druge tehnologije se uporabljajo pri določenih prodajnih programih/dimenzijah.

SSR


Imate še kakšno vprašanje?

Samo vprašajte.

Z veseljem odgovorimo na vsa vaša vprašanja in vam pomagamo z našim strokovnim znanjem o pnevmatikah.




Iščete trgovca?