Izdelki za avtoprevoznike
Sistem CPC ponavadi zazna zamenjavo posamičnega kolesa z novim zaznavalom v pnevmatiki po 5–10 minutah vožnje.
Če to ne deluje, so razlogi lahko naslednji:
Razpon prikaza je od 0 do 11,9 bar (173 psi).
Opomba: Tlak nad 11,9 bar (173 psi) je izpisan kot 11,9 bar (173 psi).
Po internih testih, ki smo jih opravili pri Continental Reifen Deutschland GmbH, je za čiščenje lepilnih površin priporočljivo uporabljati Liquidbuffer znamke Tiptop (glejte navodila za montažo).
Če so za čiščenje uporabljeni drugi izdelki, Continental Reifen Deutschland GmbH ne more jamčiti zadostne zlepljenosti za nemoteno obratovanje.
Za čiščenje lepilnih površin se ne sme uporabljati čistila zavor ali podobnih snovi, saj škodujejo lepilnemu procesu. Možne posledice: zaznavalo v pnevmatiki in gumijasto ohišje se lahko odlepita in sčasoma poškodujeta pnevmatiko.
Poleg tega lahko čistilo zavor poškoduje pnevmatiko.
Continental Reifen Deutschland GmbH za pritrjevanje gumijastega ohišja priporoča uporabo sredstva CB2250 proizvajalca Cyberbond (glejte navodila za montažo) na osnovi testov, ki so bili opravljeni prav s tem namenom.
Če se za pritrditev ohišja uporabijo drugi izdelki, Continental Reifen Deutschland GmbH ne more jamčiti zadostne zlepljenosti.
Veljaven seznam boste našli tukaj. Lahko se obrnete tudi na svojega prodajalca sistemov CPC.
Če uporabljate industrijske pnevmatike, prosimo kontaktirajte svojega prodajnega zastopnika za ContiPressureCheck.
Če uporabljate industrijske pnevmatike, se obrnite na svojega prodajalca sistemov CPC.
Ne.
Ne.
Zaznavala v pnevmatikah je mogoče namestiti v pnevmatike vseh tržnih znamk z gumijasto tesnilno oblogo.
Ne. Zaznavalo v pnevmatiki skupaj z gumijastim ohišjem tehta približno 38 g.
Zaznavalo v pnevmatiki je padlo iz gumijastega ohišja.
Gumijasto ohišje in zaznavalo v pnevmatiki sta se odlepila od pnevmatike.
Zaznavalo v pnevmatiki ni bilo pravilno vstavljeno v gumijasto ohišje (z zgornjo stranjo naprej).
Zaznavalo v pnevmatiki ni zasnovano za nenadzorovano prosto premikanje znotraj pnevmatike ali za montažo na neustrezno mesto. V takšnih primerih se lahko med vožnjo zaznavalo v pnevmatiki poškoduje, ob nadaljnji uporabi pa sčasoma odpove.
Sistem CPC ne deluje pravilno. Tlak je nizek, zato se izpiše to sporočilo. Med vožnjo se pnevmatika ogreje in tlak v njej se zviša. Zvišanje je lahko dovolj veliko, da se opozorilo izbriše.
Popravilo: Uredite tlak polnilnega zraka v pnevmatiki, ko je pnevmatika hladna, to pomeni, da je mirovala na prostem več ur in ni bila izpostavljena močni sončni svetlobi.
Sprejem teh zaznaval v pnevmatikah je na meji dosega. Občasne motnje lahko preprečijo sprejem signala teh zaznaval. Motnje lahko nastanejo zaradi:
Možna rešitev: Položaj/smer namestitve glavne krmilne enote (CCU) ali dodatnega sprejemnika je treba spremeniti/prilagoditi, tako da bodo vrednosti relativne moči signala RSSI za problematična zaznavala v pnevmatikah nad priporočeno spodnjo mejo (glejte poglavje 6.7 v navodilih za uporabo aparata za ročno odčitavanje.
Ne.
Na ta način bo mogoče zaznavala v pnevmatikah zelo enostavno locirati s pomočjo kolesnih ventilov.
Nadaljevanje namestitve po prekinitvi ni več potrebno z najnovejšo programsko opremo za ročno orodje. Prosimo posodobite programsko opremo vašega ročnega orodja. Programsko opremo in ustrezna navodila za posodabljanje najdete na: www.contipressurecheck.com/hht.
Sistem CPC ima za ta priklopnik napajanje prek KL30/KL31 (neprekinjeno napajanje). Ko se vozilo izključi, utripanje preneha po približno 30 minutah.
Opomba: Med normalnim obratovanjem sistem CPC na priklopniku potrebuje približno 60 mA (24 V) ali 55 mA (12 V) toka.
Da.
Opomba: Med normalnim obratovanjem sistem CPC na priklopniku potrebuje približno 60 mA (24 V) ali 55 mA (12 V) toka.
Da bi sistem CPC začel uporabljati nove parametre, ga je treba ponovno zagnati.
Priporočena smer vgradnje poskrbi, da so komponente in zlasti njihovi kabelski snopi bolje zaščiteni pred poškodbami zaradi delcev, ki bi vanje prileteli z vozišča.
Če sta glavna krmilna enota in dodatni sprejemnik nameščena in obrnjena v skladu s priporočili, je s tem zagotovljen tudi najboljši sprejem signala zaznaval v pnevmatikah.
Če ni ščitnika pred udarci:
Da, lahko se ponovno zažene do dvakrat.
Da. Ko se postopek posodobitve uspešno konča, sporočilo SYSTEM ERROR samodejno izgine.
Sistem CPC lahko nadzira največ 8 osi in 32 koles.
Vaš prodajalec sistema CPC vam bo natančneje pojasnil, kateri tipi in kombinacije vozil so primerni za sistem CPC.
Vaš prodajalec sistema CPC vam bo pojasnil, katere so sprejemljive možnosti.
Poskusite lahko tudi: Nastavite, da sta vlečno vozilo in priklopnik vezana (MARRIED) in nato opravite testno vožnjo.
Sistem CPC lahko nadzira največ 32 pnevmatik (to vključuje vlečno vozilo in priklopnik).
Primer 1: Če ima vlečno vozilo 6 pnevmatik, je mogoče ATL uporabljati za nadzor največ 26 dodatnih pnevmatik.
Primer 2: Vlečno vozilo ima 10 pnevmatik in priklopnik 24. V tem primeru bo sistem nadzoroval le prvih 22 usvojenih pnevmatik; preostalih dveh pnevmatik sistem CPC ne bo upošteval.
Seznam boste našli tukaj.
Ne. Sistem CPC ima homologacijo ABE (KBA 91387). Po montaži sistema ni treba pridobiti nobene dodatne homologacije.
Sistem CPC ni sistem za zagotavljanje varnosti. Razvrščen je med sisteme za udobje.
Ko se uporablja za predvideni namen in po navodilih proizvajalca, podjetja Continental, sistem CPC izpolnjuje predpise ADR za tipe vozil AT, FL, OX, EX/II in EX/III.
Za uporabo ročnega orodja pri ADR vozilih, prosimo preverite Priročnik za uporabo ročnega orodja.
Dodatna baterija za notranjo uro aparata za ročno odčitavanje je izpraznjena. Možni vzroki:
Opomba: Podatek o datumu in času aparat potrebuje le za izdelavo dnevniških datotek. Uporabo datuma in časa lahko izključite v meniju "Setup/Tool Properties/Use date" / "Nastavitve/Lastnosti aparata/Uporabi datum". Ob tiskanju dnevniških datotek bo potem treba ročno vnesti datum in uro.
Zaradi licenciranja (homologacija).
Aparat za ročno odčitavanje ima povsem prazno baterijo. Aparat za ročno odčitavanje ponovno vklopite po petih minutah polnjenja, da se bo pravilno polnila tudi dodatna baterija za notranjo uro.
Continental Reifen Deutschland GmbH za pritrjevanje gumijastega ohišja priporoča uporabo sredstva CB2250 proizvajalca Cyberbond (glejte navodila za montažo) na osnovi testov, ki so bili opravljeni prav s tem namenom.
Če se za pritrditev ohišja uporabijo drugi izdelki, Continental Reifen Deutschland GmbH ne more jamčiti zadostne zlepljenosti.
Veljaven seznam boste našli tukaj. Lahko se obrnete tudi na svojega prodajalca sistemov CPC.
Če uporabljate industrijske pnevmatike, prosimo kontaktirajte svojega prodajnega zastopnika za ContiPressureCheck.
Če uporabljate industrijske pnevmatike, se obrnite na svojega prodajalca sistemov CPC.
Ne.
Ne.
Zaznavala v pnevmatikah je mogoče namestiti v pnevmatike vseh tržnih znamk z gumijasto tesnilno oblogo.
Sistem CPC lahko nadzira največ 8 osi in 32 koles.
Vaš prodajalec sistema CPC vam bo natančneje pojasnil, kateri tipi in kombinacije vozil so primerni za sistem CPC.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.